Zo blij voel ik mij nog steeds!
Ben helemaal aan het nagenieten....
Gisteren hadden Django en ik onze 2e dressuur wedstrijd. Het was een grauwe dag, en hoopte dat het een beetje droog zou worden, aangezien Django en ik onder het zadel (45 min) naar de locatie gingen.
Gelukkig hadden we op de heenweg alleen wat miezer. Het losrijden, waar we met 5 min mee klaar waren (aangezien we van de heenweg al opgewarmd waren) ging goed. Het was alleen voor Django erggggg warm in de binnenbak dus het zweet brak hem uit
Heb een half uur voor de proef alleen maar ff aan een lange teugel gestapt, zodat hij een beetje bij kon komen.
Tijdens de proefjes was hij heel erg braaf en heeft hij onwijs zijn best gedaan voor me. De lieve schat
uiteraard zijn er nog zat verbeter punten, maar ik heb zo genoten van mijn knappe kerel!
Na de proefjes stond hij te stomen als een malle... en besloot ik niet een uur te wachten op de prijsuitreiking. Ik heb toen eerst Django terug naar stal gebracht, en ben daarna zelf mijn protecollen gaan ophalen.
En daar lag opeens een verassing voor ons te wachten, namelijk 2x de 1e plaats!! Wouw, ik kan jullie vertellen, dat geeft echt een enorme boost!! Want dat is wel het laatste wat ik had verwacht..
beide proeven reden we 193.5 punten. Onze teller staat nu dus op 4 winstpunten, verdeeld over 2 wedstrijden. Dat gaat lekker
Ik ben zoooo trots op Django, natuurlijk ook als we niet in de prijzen waren gevallen. Als ik terugkijk op onze eerste wedstrijd, zie en voel ik ook dat we wat stapjes vooruit zijn gegaan
Hij is mijn grote, steeds grotere vriend.....
Met de voorbereidingen zijn we 3 uurtjes bezig geweest. Manen vlechten, staart mooi maken, sokken wassen, poetsen etc

Voor de liefhebbers hierbij een filmpje van de tweede proef:
Het is een heel verhaal geworden, bedankt voor het lezen en kijken!
Groetjes Ilona

gezichtsbedrog dus haha... volgende keer toch mijn gevoel volgen! Baalde er ook wel van 
!
, herkenbaar bij dit soort paardjes. Is hogeschool voor ze. Ga zo door. Erg mooi gereden proef!