We hadden gelukkig heel veel mazzel met het weer
Het was echt een onwijs gave ervaring en de wind had hem schijnbaar flink wakker gemaakt want in de duinen gingen de twee oudjes op de terugweg racen (beide paarden zijn 20+). Ze hadden er zoveel plezier in en waren aan het einde ook flink bezweet dus de zweetdekens waren geen overbodige luxe.
Trailer in en uit ging op beide locaties echt super goed, had ik niet verwacht aangezien ik slechts 1 keer met hem de trailer ben op- en afgegaan en dat was toen ik hem kocht 1,5 jaar geleden
(heb helaas geen trailer anders had ik dat geoefend en als hij er niet op was gegaan die dag - dan had ik gewoon geen strandrit gemaakt)
Na afloop van de rit heeft hij nog gerold in het zand daar. Dat vond hij wel lekker na al dat zweten.
En dan nu de foto's

Aankomst

Hij was mega dapper! Durfde gewoon voorop te lopen op onbekend terrein

Hekje - eerste keer schrok hij van het dichtvallen

Afgestapt, hij durfde niet alleen naar beneden vanaf de duinen - ook niet achter het andere paard aan

Schelpen

Oeeh dat is zout!

En toen was het tijd om weer op te stappen

Dankjewel voor het kijken! Als je ooit de kans krijgt om naar het strand te gaan, ik zeg: doen!

(waren ook af en toe wel momenten dat ik dacht: oh god daar gaan we - daar heb ik dan weer een verlenging van mijn arm, de stick, voor nodig omdat ik hem ook niet te veel aan zijn neus wil trekken
...Denkt na... JAA
arme paarden, volgens mij duurde dat 20 minuten.
Ga je veel naar het strand
, het is een Look-a-like van de Barefoot Arizona Nut. Barefoot zadel staat op mijn verlanglijstje
maar met een goede pad en inlages (die zijn wel van barefoot) is dit zadel ook prima voor hem.