Nu 2 jaar later... zooooo ontzettend blij met wat we tot nu toe bereikt hebben op het gebied van eczeem. Begonnen met sweet itch, 2x daags smeren. We hebben het kunnen rekken tot halverwege juli, toen begon het schuren te verergeren, oren en hoofd kreeg ze wonden. Een kap voor haar hoofd gekocht, maar ook deze kreeg ze af. Dus ja, wat nu... borstbeschermer voor de nacht op stal en een andere crème voor de wonden en jeuk! Ik ben echt ontzettend blij en trots

Mijn meisje met prachtige manen en een gigantische staart die mooi vol is... gelukkig
Een ontzettend mooie fotoshoot gehad van jetskemulderfotografie in juni.

Luna heeft zo haar eigen mening over het wassen van haar manen en staart... dit doen we eens per maand met shampoo van de da

Toen de sweet itch niet meer werkte, kwamen de wonden. Dus een borstbeschermer gekocht en deze alleen voor de avond en nacht dat ze op stal stond gebruikt.

Ik ga elke dag 3x heem om haar te poetsen, deken uit te kloppen en in te smeren met menthol creme voor koeien . Mijn dochter helpt me ontzettend goed mee

Maar we hebben geweldig resultaat! De wonden op haar hoofd en oren zijn geheeld. Er groeien weer haren op, zijn niet meer zichtbaar en Luna voelt zich helemaal geweldig. Kost een hoop tijd en stress, maar ik doe het met alle liefde
Dit is van afgelopen zondag

Mijn meisje heeft ondanks de enorme jeuk haar manen en staart behouden! Het was met name voor haar echt afzien, maar ze is de strijd met mij dapper aangegaan. Zo trots op haar!!!!!