Een beetje informatie over mijn geweldige merrie Faith:
Officiële naam: Powys (NL) Faith
Afstamming: Ysselvliedts Superted x Powys (NL) Ffiona x Rhyd-y-Felin Story.
Deze merrie is afgelopen jaar een aantal keer mee naar de keuring geweest, op de regionale keuring zuid werd ze tweede en ze werd doorverwezen naar de centrale keuring te Kootwijk! De nationale keuring: wat een dag! Ze werd STER! En daarbij werden we ook nog eens tweede geplaatst!! Op andere shows behaalden we wederom een tweede plaats en oa. een Silver Ribbon!
Deze mooie 7 jarige merrie is drachtig gescand voor 2017 dus hopelijk komt er net zo'n toppertje uit volgend jaar
Maar nu over naar de fotos
1. We begonnen in een mooie grote weide

2.

3.

4. Daarna liepen we door naar een mooi pad waar de zon straalde!
mijn vriendinnetje!
5. Een stukje verderop zagen we nog een mooie boom en een veldje met wat bloemetjes.

6.

7. Toen we eigenlijk verder wilden lopen kwamen we ondertussen een mooi bultje tegen daar moest natuurlijk ook even gebruik van gemaakt worden

Nummer 8 alweer,
8. Bij ons in het dorp staat een heel mooie oude toren, (nouja, voor de foto is het mooi
) er liepen wat hengsten in de het zand voor de toren, dat gaf wel een heel erg gaaf effect op de achtergrond!

9. En de laatste: wederom bij de toren wat ook onze laatste bestemming was.

Dat waren ze alweer, wat was het moeilijk om de mooiste uit te kiezen. Heel erg bedankt voor de super mooie fotos Lieke! Ze heeft er echt iets moois van gemaakt!
(_) (_) (_) van Faithje en mij