Meiden, bedankt!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Meiden, bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 19:47

Meiden, ontzettend bedankt voor al jullie werk op Horse Event dit weekend. We hebben alleen maar positieve verhalen over jullie gehoord en gelezen en willen jullie middels dit topic nog een keer extra bedanken voor al het werk wat jullie verzet hebben!

Dus bij deze :

Ontzettend bedankt toppers!

Selina

Re: Meiden, bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:59

Goed gedaan iedereen *\o/*
Wij hadden in ieder geval topweer, goed humeur en het was gezellig. :))

HaKuNaMaTa

Re: Meiden, bedankt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 18:33

Onwijs graag gedaan! Nogsteeds ben ik niet de oude, maar wat heb ik een onwijs leuke geweldige toffe dag gehad! Dit zou ik voor geen goud gemist willen hebben..
Het heeft niet alleen het gevoel mee gegeven dat ik me top voel, maar ook wel een beetje het toffe gevoel hoe het ook alweer was om een soort van ''Collega's'' te hebben!!

Ik heb alle topics gevolgd van jullie allemaal, maar niet gereageerd deels omdat ik een stille meelezer ben. Maar het was het echt top! Leuke verslagen, en alles was gewoon helemaal top!!

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 06:30

Jullie bedankt!
Bijzonder was het en wat een fantastisch weekend!
Volgend jaar gewoon hetzelfde team van reporters en fotograven? Hahahaha...we wetem nu pas écht hoe het moet dus dat kan alleen maar nóg beter gaan!
Fijne zondag en wie weet tot ooit allemaal!

Zoek de reporters foto! :) en wat een lege tribune - dat was zaterdag en zondag wel anders he? Geen spijt van de vrijdag ;)
Afbeelding