Na twee maanden mocht ik eindelijk weer een beetje draven onder het zadel, en nu sinds twee weken ook galopperen en écht dressuren. In het begin vond ik het doodeng; bang dat hij weer kreupel zou gaan lopen, maar het gaat tot nu toe goed
Zijn conditie (met name op spieraanspanning) is natuurlijk wat achtergesteld geraakt. Het opgericht lopen kostte weer wat meer moeite, maar nu langzaam maar beetje komt de oude sterke Amigo weer terug. En dat wil ik maar al te graag met jullie delen!
Ik moet eerlijk zeggen, na twee maanden niet gereden te hebben is ook mijn houding weer wat verslechterd
De foto's openden mijn ogen ook nog eens extra; wel handig, want nu weet ik wel waar en weer aan gewerkt kan worden!Wat mij het meeste op viel:
- Stipt op 1 staan toch wel mijn handen/armen; ik moet mijn handen veel meer gaan dragen en ook wil ik vaak mijn armen wat vast zetten en sterk worden in de binnenhand. Vaak heb ik mijn handen ook niet op gelijke hoogte. In galop is dit het ergst: hier leg ik mijn handen zo wat op mijn schoot
- Met name in stap; recht op blijven zitten en in het algemeen meer boven hem uitkijken.
De rest laat ik maar even aan jullie over
Ben benieuwd naar jullie meningen/tips1. Lekker instappen

2.

3. Wat achter de loodlijn

4. Andere kant op; vooruit kijken!

5. Dit vind ik een fijn beeld

6. Hier zie je duidelijk dat mijn handen niet op gelijke hoogte zitten

7. Galopje

8. Op zich wel mooi opwaarts, maar tdh

9. Galopswissel

10.

11. Hier op zich wel mooi op de loodlijn, maar naar mijn idee wat 'lang' in zijn nek

12. Middenstap

En nog twee portret fotos

Bye bye