Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
renee16 schreef:Met alleen talent kom je er bij een plaatselijke turnvereniging ook niet.
Voor iedere sport zul je moeten investeren in goede trainingen en er heel veel (alles?) voor over moeten hebben. Paardrijden is alleen een erg dure sport, die niet alleen een talentvolle ruiter vereist, maar ook een talentvol paard.
AndreaFrans1 schreef:Hoi, in Hinniken van Feline en Madee (felinehoi, youtubekanaal) hoorde ik dat paardrijden misschien uit de Olympische Spelen moest. Ik snap het zelf opzig wel, want dat zegt Feline ook, als je er wilt komen moet je ten eerste geld hebben. Als je heel goed in turnen bent, en je zit ergens op een vereniging in een dorpje, kom je er wel. Maar rijdt je op een manege en je bent super goed, dan kom je er niet als je ouders geen geld hebben voor een paard.. ik zou het natuurlijk erg jammer vinden, maar ja..
Wat vinden jullie?
AndreaFrans1 schreef:Ik snap het zelf opzig wel, want dat zegt Feline ook, als je er wilt komen moet je ten eerste geld hebben. Als je heel goed in turnen bent, en je zit ergens op een vereniging in een dorpje, kom je er wel.

Cowboy55 schreef:geerke schreef:eerst maar eens wat paardvriendelijker met paarden leren omgaan...voor dat dat het geval is mag het van mij verdwijnen.
Dan gaan wij in ons leven geen paarden meer zien op de OS.......