Hier zijn we weer..
2 weken geleden, op zondag, hebben wij gevierd dat ik het allermooiste cadeau 4 jaar (!) geleden alweer heb gekregen! Ik ben hiervoor mijn papa nog steeds enorm dankbaar, normaal ging ik voorgoed stoppen met paarden, blij dat ik dit niet gedaan heb!
Een vriendin heeft wat foto's genomen van ons, op de weide, maar ook buiten op een open veld, waar we op gegaloppeerd hebben wat 2 jaar geleden echt nog onmogelijk was!
Voor wie mijn paardje nog niet kent, even in het kort:
Eluna is een 8 jarige draversmerrie van ong 1m55 hoog!
Het veldje eerst verkennen in een rustig drafje!

"Enjoy the little things in life! For one day you'll realize they were the big things.."

"You have to fight through some bad days to earn the best days of your life!"

Zo trots dat ik dit weer gedurfd heb met haar! Ik heb 2 jaar geleden niet meer durven galopperen omdat ze telkens begon te bokken.. (geen medische klachten ed.) Nu is dit probleem helemaal van de baan en we genieten samen zo hard van onze wandelingen en van onze galopjes door de veldjes!

Nog een laatste galopje!

Ook het op neckrope rijden gaat beter en beter! Vroeger ging ze met mij gaan lopen als ik op neckrope reed, dus super trots natuurlijk op dit beeld!

Lekker ontspannen!

Wat hou ik zoveel van dit paardje..

Ook onder de vrouw kan ze een paar dingen van vrijheidsdressuur!

Van het schootliggen kan ze nu enorm hard genieten nu, soms ligt ze echt met haar ogen dicht eventjes te slapen, zalig dat zo'n enorm dier je zo hard vertrouwt..

Grondwerk doen we ook vaak
Vroeger deed ik dit niet, wist er niets van. Fout dus! Nu heeft mijn paardje veel meer respect dan voor ik grondwerk deed.. Een echte aanrader voor iedereen dus! Hier een foto'tje van het los cirkelen, super ontspannen ook!
Het beste cadeau ooit

Een kusje voor mijn lieve draver

En de laatste.. Ze maakt mij echt gelukkig, denk dat dit wel duidelijk is..

Een reactie zou heel fijn zijn!