Officieel heet ze Arwen, zo is ze daar ook voorgesteld. Maar op bokt is ze vooral bekend als Promise.
Promise is zo af en toe nogal eens een drama queen en we zijn naar dit evenement gegaan als ervaring en voor het opbouwen hiervan.
We hadden ons ingeschreven voor de gebruikersrubriek en de rubriek onder het zadel. Ik had mezelf voorgenomen dat als het te veel spanningen voor haar gaf om na de keuring naar huis te gaan en het rijden over te slaan.
Ze is voorgebracht door een bekende van me, omdat ik hier zelf totaal geen ervaringen mee heb en zij wel. Promise gedroeg zich werkelijk voorbeeldig en heeft geen pas verkeerd gezet.
Dat resulteerde uiteindelijk in een tweede plaats. Mijn promise is reserve kampioen geworden en heeft daarbij een golden ribbon gewonnen. Ik heb begrepen dat dat betekend dat ze een voorbeeld is voor het ras. De keurmeester benoemde nog specifiek dat het een 'lovely type of mare' was. Hier zit een heel trots baasje

En omdat ik na wilde komen wat ik van tevoren in de planning had; braaf paard = rijden, zijn we er vervolgens op geklommen.
Ondanks alle vlaggen, hindernissen, applaus, mensen en andere paarden heeft ze zich voorbeeldig gedragen. We zijn als laatste geëindigd, wat ik wel verwachtte toen ik de andere paarden zag lopen. Wat een niveau...!!
Kom ik daar aan met mijn revalidatiepaardje.. Haha
Buiten dat, ze liet zich goed corrigeren waar nodig, luisterde onwijs goed naar mijn hulpen en had geen oog voor haar omgeving. Een beter paardje kan ik me echt niet wensen.

Dank jullie wel voor het kijken, ik ga nog even nagenieten van deze geweldige dag!!
Liefs