Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij geven deze keer een demo over het vinden van ontspanning in stressvolle situaties 
Al nagekeken om een busje te huren met meerdere mensen, maar dat is echt ongelofelijk duur en dus niet bepaald realistisch. Erg spijtig. Ik ontbreek nog zo'n evenement in België, gericht naar NH'ers.
Jackytje schreef:Ik wil héél graag terug gaan, maar vind helaas geen vervoerAl nagekeken om een busje te huren met meerdere mensen, maar dat is echt ongelofelijk duur en dus niet bepaald realistisch. Erg spijtig. Ik ontbreek nog zo'n evenement in België, gericht naar NH'ers.
xLillith schreef:Jackytje schreef:Ik wil héél graag terug gaan, maar vind helaas geen vervoerAl nagekeken om een busje te huren met meerdere mensen, maar dat is echt ongelofelijk duur en dus niet bepaald realistisch. Erg spijtig. Ik ontbreek nog zo'n evenement in België, gericht naar NH'ers.
In 2017 vind in Belgie wel het Horse Awareness event plaats, misschien is dat wat?
Denk dat ik daar wel eens een kijkje zal nemen. Jackytje schreef:Ik wil héél graag terug gaan, maar vind helaas geen vervoerAl nagekeken om een busje te huren met meerdere mensen, maar dat is echt ongelofelijk duur en dus niet bepaald realistisch. Erg spijtig. Ik ontbreek nog zo'n evenement in België, gericht naar NH'ers.
spruitje12 schreef:Ja ik ga! Voor de eerste keer met een paar vriendinnen van bokt ben benieuwd!
Ik heb er weer zin in! Wordt voor mij de 2e keer Equiday, maar de vorige keer was zo leuk en na HE heb ik er nog meer zin in. Ik kan alleen nergens vinden of je je kan opgeven voor een openbare les, en zo ja waar?
xChanelx schreef:_PatriciaH schreef:Ik wil wel weer gaan maar geen zin om in mijn eentje te moeten
Ik kom samen met twee vrouwen die vriendinnen zijn. Ben zelf 20. Misschien kunnen we samen even op pad?
, ga alleen liever van het begin tot eind met iemand op pad. Is zo ongezellig alleen reizen en daar het meest van de tijd alleen rondlopen
_PatriciaH schreef:xChanelx schreef:
Ik kom samen met twee vrouwen die vriendinnen zijn. Ben zelf 20. Misschien kunnen we samen even op pad?
Super lief aanbod, ga alleen liever van het begin tot eind met iemand op pad. Is zo ongezellig alleen reizen en daar het meest van de tijd alleen rondlopen