Fotoshoot met een paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sinnema

Fotoshoot met een paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 19:52

Hoi!
Ik heb binnenkort een fotoshoot met mijn paard maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik mee moet nemen..
natuurlijk mijn paard maar qua spullen, we gaan trouwens met de trailer
en als er nog ideeën zijn die ik echt moet doen met de shoot zijn ze ook welkom! <3

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Fotoshoot met een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:10

Ik verplaats dit topic van ED naar YRT.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:11

Misschien iets van een indianen thema en dan indianen spullen mee?

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 20:19

Het is altijd leuk om voor de diversiteit verschillende halsters/hoofdstellen mee te nemen :)

En een zadel voor als je ook wilt rijden.

Een thema is inderdaad ook heel leuk, je kunt op Pinterest veel voorbeelden vinden!

Wat ik zelf wel eens heb gefotografeerd zijn paarden met bloemen in de manen/staart. Dat is erg mooi. Je kunt dan bijvoorbeeld zelf een bijpassende jurk/kleding aandoen. (Bijvoorbeeld met roze bloemen, roze jurk, etc).

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 21:03

IsaCalixa schreef:
Het is altijd leuk om voor de diversiteit verschillende halsters/hoofdstellen mee te nemen :)

Een thema is inderdaad ook heel leuk, je kunt op Pinterest veel voorbeelden vinden!

Wat ik zelf wel eens heb gefotografeerd zijn paarden met bloemen in de manen/staart. Dat is erg mooi. Je kunt dan bijvoorbeeld zelf een bijpassende jurk/kleding aandoen. (Bijvoorbeeld met roze bloemen, roze jurk, etc).

Super! thanks! Had op pinterest al gekeken maar kon tot nu toe nog niet echt iets vinden van een thema, niet dat ik dan heel lang gezocht heb... Het idee van de bloemen vind ik echt super!

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 21:20

madhatter schreef:
Misschien iets van een indianen thema en dan indianen spullen mee?

Aan wat voor spullen zou je dan denken?

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:22

Dromen vanger? Veren..

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:42

Touwhalsters en/of neckrope is ook altijd mooi

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:46

babydoekjes, voor een beetje extra glim.
Wat mooie outfit's voor jezelf.
Jullie favo dekje of setje

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 15:56

Wil je perse in thema dan? Je kan ook aan de fotograaf vragen wat prettig is te fotograferen qua kleding kleuren. Vaak overleg ik met de klant wat die wil en als die geen speciale wensen heb dan zeg wat ik graag voor de lens heb. Geen wit of felle kleuren en het liefst ook geen rood. Mooi schoon hoofdstel of leren halster met hengstenketting. En een 2e persoon om het paard af te leiden.

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 16:02

Bellatrix schreef:
Wil je perse in thema dan? Je kan ook aan de fotograaf vragen wat prettig is te fotograferen qua kleding kleuren. Vaak overleg ik met de klant wat die wil en als die geen speciale wensen heb dan zeg wat ik graag voor de lens heb. Geen wit of felle kleuren en het liefst ook geen rood. Mooi schoon hoofdstel of leren halster met hengstenketting. En een 2e persoon om het paard af te leiden.

Ik heb eigenlijk geen wensen haha, ik was benieuwd wat iedereen zou aanraden, en het daarop bazeren. Dit is mijn eerste 'echte' fotoshoot vandaar

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 16:10

Het ligt ook aan het weer, een zomerjurkje kan erg leuk zijn maar dan moet wel de zon schijnen anders krijg je niet het gewenste effect. Bij grauw weer zou je dat niet snel aantrekken, dan is bijvoorbeeld in western stijl weer leuk. Spijkerbroek, boots, hoed en paard een western outfit.

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 16:12

Bellatrix schreef:
Het ligt ook aan het weer, een zomerjurkje kan erg leuk zijn maar dan moet wel de zon schijnen anders krijg je niet het gewenste effect. Bij grauw weer zou je dat niet snel aantrekken, dan is bijvoorbeeld in western stijl weer leuk. Spijkerbroek, boots, hoed en paard een western outfit.

Dankjewel!

sinnema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-16 16:13

IsaCalixa schreef:

Dankje!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-16 16:13

Succes, veel plezier en we zijn benieuwd naar het resultaat. :D