Een ponykamp is ook ontzettend leuk als begeleider!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SeaSide

Een ponykamp is ook ontzettend leuk als begeleider!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 13:55

Afgelopen zomer hebben wij voor de 5e keer op rij weer de ponykampen verzorgd bij ons in het dorp. Dit was het allereerste jaar dat we 2 ponykampen deden, en het was weer een hele beleving :') . Deze ponykampen organiseer ik samen met een groepje "vrienden" en ik had me geen beter team kunnen bedenken! Het waren weer 2 ontzettende gevarieerde, en bijzondere weken waarin we een hoop gave dingen met de kinderen en hun pony's hebben kunnen doen.

Genoeg gepraat hier komen de foto's, want in totaal hebben we wel meer dan 600 foto's gemaakt van de ponykampen :Y) en onze begleider's foto's zijn voor ons natuurlijk een leuk aandenken :j .
Als eerste de foto's van het 1e weekje ponykamp, dit was een weekje met maar 5 meiden (Wij willen minimaal 4 kids en maximaal 8 dus ook met een klein groepje gaan we door).

dag 1 strandrit 1e groep, ik rij voorop op Jody (FriesxKWPN)
1. Afbeelding

Oefenen voor de kur op muziek die we als afsluiting laten zien aan de ouders.
2. Afbeelding

dag 2, was ik vroeg op om de paarden te voeren tot ik plotseling een prachtige regenboog zag boven de rijvereniging.
3. Afbeelding

dag 2, klaar maken voor de grote buitenrit
4. Afbeelding
5. Afbeelding

dag 2, schriktraining clinic en omdat ik de clinic gaf kon begeleider Yara met Jack meedoen.
6. Afbeelding

dag 3, deze dag zit altijd vol met clinic's touwhalter knopen, voltige, vrijheidsdressuur en crossen!
7. Afbeelding
8. Afbeelding

En nog een filmpje van dit super gezellige mini ponykampje <3
https://youtu.be/5iT4vdPRxEg

En na de 1e week kwam de 2e week die helemaal vol zat en waarbij we zelfs een reserve lijst hadden :Y) ..

En dit ponykamp begonnen we ook gezellig met de strandritten!
8. Afbeelding

9. Afbeelding

dag 2, ging van start met de grote buitenrit
10. Afbeelding

En na deze buitenrit gingen we weer veder met de schriktraining... Ik probeerde mijn vriend uit te leggen dat dit alleen niet helemaal de bedoeling was _O-
11. Afbeelding

dag 3 was weer clinic dag!
12. Afbeelding

13. Afbeelding

En deze dag sloten we gezellig af met een potje voetbal :)F
14. Afbeelding

Nog een klein filmpje van dit avontuurlijke ponykamp!
https://youtu.be/QJ8wFS_3p-4

Natuurlijk horen bij het organiseren van een ponykamp ook een hoop bloopers.... https://www.youtube.com/watch?v=pnrRMmEphiw

Veder wil ik alle geweldige begeleiders bedanken voor hun hulp en in het bijzonder dit geweldige duo... Mario en Jack die mij er beide continue door heen sleepten :') .
15. http://boktimg.nl/img/m/axEydv.jpg

Dit topic is bedoeld om onze leuke foto's en momenten te delen, voor vragen over onze ponykampen verwijs ik iedereen graag door naar onze Facebook pagina.
Laatst bijgewerkt door Agossie op 30-08-16 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Video's in link. Maximaal 15 zichtbare afbeeldingen.

zonnebloem18

Re: Een ponykamp is ook ontzettend leuk als begeleider!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 23:54

ITP -> RIJ-ITP

lovehaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 00:09

Ziet er heel gezellig uit maar heel eerlijk zou ik toch nog wat dingen nakijken...

Oa. veel spellingfouten in de filmpjes, dit is zonde zeker als je professioneel over wil komen.
Ook kreeg ik erg de kriebels van de kinderen op slippers tussen de 'voetballende' paarden...

Nogmaals verder super dat jullie dit organiseren, zit er heerlijk ongedwongen uit!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 08:09

Amber heeft voor 2e jaar op rij weer enorm genoten!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 08:11

Zie ik daar Willem? :D Mijn buurfjord.
Ziet er gezellig uit :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 08:26

Super leuk! Mag ik vragen waat je die gekleurde "hindernis "vandaan hebt ? Die bij de schriktrsining gebruikt

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 08:50

Wat leuk Priscilla!
Ik wil volgend jaar ook _O-
Zijn 15jarigen ook toegestaan? Ik pas wel in het pennygehalte van de andere kids denk ik :))

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 10:16

lovehaffie schreef:
Ziet er heel gezellig uit maar heel eerlijk zou ik toch nog wat dingen nakijken...

Oa. veel spellingfouten in de filmpjes, dit is zonde zeker als je professioneel over wil komen.
Ook kreeg ik erg de kriebels van de kinderen op slippers tussen de 'voetballende' paarden...

Nogmaals verder super dat jullie dit organiseren, zit er heerlijk ongedwongen uit!

Filmpjes zijn echt puur als aandenken voor de kids, en totaal niet commercieel (natuurlijk zet ik de sponsor's erin aangezien we die echt ontzettend dankbaar zijn :j). Ik heb zelf dyslexie, maar probeer er wel veel op te letten. De spelling's fouten zag ik ook pas na het renderen en dan kan ik het niet meer veranderen (moet ik die video opnieuw gaan renderen).

Dat meisje met teenslippers zag ik zelf wat later en heb haar meteen verteld dat ze of goede schoenen aan moest doen of bij Mario moest gaan staan, wat ze ook meteen deed ;) .

girlyggirl schreef:

Super om te horen dat Amber heeft genoten, dat was ook echt 1 van de meest gezellige ponykampen die ik als begeleider heb mee gemaakt *\o/* .

Goldie schreef:

Willen was er inderdaad het 2e ponykamp bij, super leuke Fjord totaal anders als onze eigen Fjord (die wat "stevigere" :') ).

joyce_eddy schreef:
Super leuk! Mag ik vragen waat je die gekleurde "hindernis "vandaan hebt ? Die bij de schriktrsining gebruikt

Die gekleurde hindernis is een regeboog van de kruidvat onwijs handig, omdat de shetlanders er gewoon letterlijk overheen kunnen lopen en wat pittigere pony's vinden hem vanwege de kleuren weer erg spannend.

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 10:20

Lonneke2001 schreef:
Wat leuk Priscilla!
Zijn 15jarigen ook toegestaan? Ik pas wel in het pennygehalte van de andere kids denk ik :))

Onze regeling is t/m 16 en we hadden dit jaar ook weer 2 meiden van 15, is gewoon toegestaan :j . Volgend jaar willen we ook de leeftijden een beetje scheiden 1 kamp tot 14 jaar en 1 ponykamp vanaf 10 t/m 16.

In december gaan we er pas weer echt over vergaderen, maar dit is ongeveer hoe we het waarschijnlijk volgend jaar gaan doen :o . 1 ding staat wel vast de ponykampen zijn niet meer vlak achter elkaar :') .

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:23

SeaSide schreef:
Lonneke2001 schreef:
Wat leuk Priscilla!

Onze regeling is t/m 16 en we hadden dit jaar ook weer 2 meiden van 15, is gewoon toegestaan :j . Volgend jaar willen we ook de leeftijden een beetje scheiden 1 kamp tot 14 jaar en 1 ponykamp vanaf 10 t/m 16.

In december gaan we er pas weer echt over vergaderen, maar dit is ongeveer hoe we het waarschijnlijk volgend jaar gaan doen :o . 1 ding staat wel vast de ponykampen zijn niet meer vlak achter elkaar :') .

Hahaha ik heb een vriendin die dit ook wel heel erg zou waarderen, die is 12.
Ik denk dat we een plek claimen :') Maar dat zie ik op Facebook wel voorbij komen.
Is het ook mogelijk als je geen eigen pony hebt?

SeaSide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 10:32

SeaSide schreef:
Lonneke2001 schreef:
Wat leuk Priscilla!

Hahaha ik heb een vriendin die dit ook wel heel erg zou waarderen, die is 12.
Ik denk dat we een plek claimen :') Maar dat zie ik op Facebook wel voorbij komen.
Is het ook mogelijk als je geen eigen pony hebt?[/quote]

Dat is mogelijk, maar dan moet je het heel snel aangeven Lonneke als de inschrijvingen van start gaan. Het is maar net hoeveel paarden we ter beschikking krijgen uit de buurt, en hoeveel/welke paarden er alleen voor begeleiders geschikt zijn en welke paarden en kinderen een goede match zijn. Maar als je het vroeg tijdig aangeeft heb je een grotere kans, dat we een pony voor je kunnen vinden :j . Vanaf januari/februari is het weer mogelijk om je op te geven.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:34

SeaSide schreef:
lovehaffie schreef:

Filmpjes zijn echt puur als aandenken voor de kids, en totaal niet commercieel (natuurlijk zet ik de sponsor's erin aangezien we die echt ontzettend dankbaar zijn :j). Ik heb zelf dyslexie, maar probeer er wel veel op te letten. De spelling's fouten zag ik ook pas na het renderen en dan kan ik het niet meer veranderen (moet ik die video opnieuw gaan renderen).

Dat meisje met teenslippers zag ik zelf wat later en heb haar meteen verteld dat ze of goede schoenen aan moest doen of bij Mario moest gaan staan, wat ze ook meteen deed ;) .

girlyggirl schreef:

Super om te horen dat Amber heeft genoten, dat was ook echt 1 van de meest gezellige ponykampen die ik als begeleider heb mee gemaakt *\o/* .

Goldie schreef:

Willen was er inderdaad het 2e ponykamp bij, super leuke Fjord totaal anders als onze eigen Fjord (die wat "stevigere" :') ).

joyce_eddy schreef:

Die gekleurde hindernis is een regeboog van de kruidvat onwijs handig, omdat de shetlanders er gewoon letterlijk overheen kunnen lopen en wat pittigere pony's vinden hem vanwege de kleuren weer erg spannend.

Wanneer heb je die gekocht? Ik vind hem
Wel super gaaf!