Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Zelf heb ik weinig ervaring met verschillende stallingen. Eigenlijk alleen echt ervaring met een stalling die qua voeren/mesten vol pension is, maar waarbij de paarden verder niet uit stal gehaald worden. Op zo'n stalling moet je dus zelf meerdere keren per dag naar stal voor het buiten zetten, binnen halen en andere beweging geven. Uiteraard is er wel iets te regelen met stalgenoten/bijrijders/etc. Maar je moet dus altijd zelf gaan of iets regelen.
Nu zijn er natuurlijk ook vol pension stallingen waarbij de paarden buiten gezet worden en weer binnengehaald. In de winter in de Randstad misschien wel weer iets lastiger te vinden, maar goed, dat is een ander probleem
. Ik ben benieuwd of mensen die op een stal staan waar het buitenzetten en binnenhalen geregeld is, weleens een dag overslaan. Heb je het vertrouwen dat er dan goed genoeg naar je paard gekeken wordt? Dus dat geen nieuws ook goed nieuws betekend
Of gaan jullie op een dag waarop je verder niet rijdt/longeert, toch altijd even langs om te controleren of alles goed gaat. Als je zelf niet gaat maar wel iets regelt met stalgenoot of bijrijder komt dat voor mij een beetje op hetzelfde neer. Ik ben echt benieuwd of er vol pension stallen zijn waar je met een gerust hart een dag overslaat zonder iets te regelen.Hoor graag jullie ervaringen!
Overigens heb ik wel een verzorger die meestal op dagen gaat dat ik zelf geen/weinig tijd heb.
Paard vindt het weliswaar geen probleem om af en toe vakantie te hebben.
)