Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ach, in feite is dat natuurlijk met ieder ras zo, geen enkel paard is uitgegroeid op zijn 3e... Daarom mag Kládíus nog zéker tot hij 4,5 jaar is, genieten van het paard zijn
Allegra schreef:Mooi kind! Ik ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien en straks onder het zadel is, met zijn geweldige pappa! Heb je bewust gekozen eigenlijk voor deze afstamming of was het meer per ongeluk?
ik was al in 2012 verliefd op zijn vader Lord, toen hij op de Landsmót verscheen... dus ik heb me voorgenomen, dat áls ik ooit weer een paard zou kopen, het een Lord kind moest worden
Icelander schreef:Allegra schreef:Mooi kind! Ik ben heel benieuwd hoe die gaat uitgroeien en straks onder het zadel is, met zijn geweldige pappa! Heb je bewust gekozen eigenlijk voor deze afstamming of was het meer per ongeluk?
Heel bewust gekozen voor deze afstammingik was al in 2012 verliefd op zijn vader Lord, toen hij op de Landsmót verscheen... dus ik heb me voorgenomen, dat áls ik ooit weer een paard zou kopen, het een Lord kind moest worden
Kunnen wij een beetje meegenieten
ik ben heel benieuwd hoe hij uitgroeit!