,Twee week geleden ben ik met Belle op vakantie gegaan.
Stiekem toch wel een beetje een pennydroom!
Winnie (SergeantRoos) is ook nog even langsgekomen om wat foto's te maken.
We zijn eerst naar de hei gereden. Hier mocht je gewoon op! (Ik rijd nergens door de hei hoor overal was en pad.)
1. Eerst even poseren, dat is bij Belle wat moeilijk want zelfs met heel veel wortels willen haar oren amper naar voor doen

2. Ik ben daarna maar direct gaan rijden, dan is ze wat enthousiaster!

3. Daarna had ik besloten dat ik best even los kon
Ze was namelijk heel rustig en blijft over het algemeen ook goed bij mij. Winnie vroeg zich nog af of het kon maar ik had er alle vertrouwen in
.Het ging heel goed, tot we ook wat foto's namen van Belle helemaal los. Je zag haar echt een moment denken, he ik kan ervandoor! Maar voordat ik haar te pakken kreeg was ze er al weg. In het meeste rustige galopje ooit galoppeerde ze terug waar we vandaan waren gekomen. Tot ze bij een groepje kinderen kwam die haar eng vonden. Toen ging ze heel netjes stappen en kon ik haar weer pakken.Niet weer doen dus

4. Toen het zadel erbij gepakt en nog een paar hele gave gemaakt!

5. Een van mijn favourieten

Op de terugweg reden we nog even langs het bos, waar Belle haar springkunsten op een boomstam kon uit oefenen
6. Actief achterbeen, altijd belangrijk!

7. Hier ging het al beter, ik hou haar een beetje strak omdat ik verwachte dat ze wat lager sprong.

Daarna zijn we in de avond nog gaan zwemmen, of tenminste dat was de bedoeling. Het meertje was minder diep dan gedacht.
Belle vind water fantastisch! maar ik denk dat jullie dat wel kunnen zien
8. Knap paardje

9. Even een hapje tussendoor.

10. Belle kan heel goed jambette en in het water oefent ze beide benen altijd even uitgebreid!

11. Euuh tsja
Ik dacht dat ze wel zou schrikken na een keer. Maar integendeel dit was pas het begin van een hele hoop gesnorkel!
12.

13. Zonnetje kwam er bij, zoals je ziet is het echt een heel mooi meertje! Helemaal omringd door bomen.

14. Belle heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ook ik het niet drooghield!

15. Laatste foto alweer, hier ben ik het water nog even ingegaan.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik het in ieder geval een fantastische vakantie gehad!
p.s Ik wil er denk ik eentje laten afdrukken, voor welke zouden jullie gaan?