Ontmoet mijn maatje voor het leven, Gucci ♥

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblea

Ontmoet mijn maatje voor het leven, Gucci ♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-16 21:50

Hoi allemaal!

Aangezien ik donderdag een fotoshoot met mijn pony Gucci heb gehad, en dus een paar foto's heb, leek het mij leuk om een topic over haar te openen omdat ze er nog geen één had *\o/*

Gucci haar 'echte' naam is eigenlijk Miss Gucci, maar thuis noemen wij haar gewoon Gucci. Ze is een merrie van 10 jaar oud en heb haar inmiddels al sinds haar 3e. Ze mag bij mij oud worden :j

Ik had haar al ruim 3,5 jaar niet meer gereden, tot april. Ik ben er toen weer eens op gaan zitten, en tot mijn grote verbazing deed ze dat heel braaf! Ze was altijd al wel een koele kikker als het om rijden ging, je zou haar zo een jaartje op de wei kunnen zetten en er zo weer op kunnen stappen en wegrijden, maar ze was écht braaf. Je zou er zo een kind van 4 op kunnen zetten bij wijze van spreke ;)

Ze is een New Forest met als afstamming Sir Okidoki x Berkhof's Higgledy Piggledy x Merrie Moscan.

Helaas had ze 2 dagen voor de fotoshoot haar neusje verbrand, dus dat is op 2 foto's terug te zien.

---------------------------------------------------------------------------------
Hier een mooie foto van haar alleen /3

Afbeelding

Van mij en haar samen, voor de heg

Afbeelding

Gezellig in haar weitje samen! Wat is het toch een lievertje! <3

Afbeelding

Deze foto's waren nog voor de fotoshoot, deze zijn in mei gemaakt, toen ik net weer een maandje op haar reed.

Afbeelding

Afbeelding

En zo reden wij 6 1/2 jaar geleden nog rond!

Afbeelding

Afbeelding

---------------------------------------------------------------------------------
Er komen nog meer foto's aan, ik zal ze toevoegen wanneer ik ze binnen heb! De foto's van de fotoshoot waren meer een paar sneak peaks.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Dikke X van mij en Gucci /3 <3

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 10:30

Niemand? -O-

gerban

Re: Ontmoet mijn maatje voor het leven, Gucci ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:39

Toch wel, ik!

Leuke pony, ben benieuwd naar de andere foto's!

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 10:44

gerban schreef:
Toch wel, ik!

Leuke pony, ben benieuwd naar de andere foto's!

Ja, ik ben ook erg benieuwd :)

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:45

Wat een leuke pony! En mooie fotos!

Mag ik vragen wat de reden is dat je haar een tijd niet gereden hebt?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-16 10:59

Wat een leuke pony, mooie foto's!

Ik vind het altijd leuk om de verschillen te zien van vroeger en nu, zeker als je samen met een pony op ben gegroeid! :)

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-16 11:03

Lauraxnick schreef:
Wat een leuke pony! En mooie fotos!

Mag ik vragen wat de reden is dat je haar een tijd niet gereden hebt?

Dat mag :)
Ik ben nu bijna 15, en Gucci is een D pony waar ik nu recreatief mee rijd. Gucci die is harstikke lief naar kinderen toe, maar wil een loopje met je nemen als ze weet dat het kan. Vroeger was ik best snel bang en had ik een hele slechte zit (voor-over) en uiteindelijk ging ze echt haar eigen gang. Uiteindelijk had ze in de winter een paar dagen niet meer buiten gestaan (wel een paar keer een rondje gestapt om de beentjes te strekken maar niet echt lekker uit kunnen rennen) vanwege sneeuw, onder het vriespunt etc. Ik had toen les en toen dachten we haar even lekker voor de les in de binnenbak uit te laten razen voordat ze mij als een meisje van 10 jaar erop zouden zetten. Nou ging dat een soort van mis (lees: over de bakrand heen springen) en toen durfte ik niet meer. Uiteindelijk is er een meisje geweest van toen ongeveer 16/17 jaar die haar nog een half jaartje door heeft gereden op de club maar die stopte er toen mee omdat ze een paard kreeg aangeboden waarmee ze ook wedstrijden etc. kon rijden.

In 2014 kwamen er een paar privé omstandigheden langs die ik liever niet zo op Bokt gooi waar we tot eind herfst 2015 mee hebben gezeten, en we wouden even wachten tot de winter voorbij was. En toen in april was het zover!

Gucci is onder het rijden echt een verschrikkelijk lief beest, harstikks koel in de kop maar ze weet gewoon wanneer ze een loopje met je kan nemen. Ondanks dat loopje vroeger was ze altijd de pony die je beschermde. Viel je eraf? Ze stond meteen stil en als je weer opstapte was ze opeens wel braaf :') :+

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 10:53

Morgen komen de rest van de foto's *\o/*