Aangezien ik donderdag een fotoshoot met mijn pony Gucci heb gehad, en dus een paar foto's heb, leek het mij leuk om een topic over haar te openen omdat ze er nog geen één had
Gucci haar 'echte' naam is eigenlijk Miss Gucci, maar thuis noemen wij haar gewoon Gucci. Ze is een merrie van 10 jaar oud en heb haar inmiddels al sinds haar 3e. Ze mag bij mij oud worden
Ik had haar al ruim 3,5 jaar niet meer gereden, tot april. Ik ben er toen weer eens op gaan zitten, en tot mijn grote verbazing deed ze dat heel braaf! Ze was altijd al wel een koele kikker als het om rijden ging, je zou haar zo een jaartje op de wei kunnen zetten en er zo weer op kunnen stappen en wegrijden, maar ze was écht braaf. Je zou er zo een kind van 4 op kunnen zetten bij wijze van spreke

Ze is een New Forest met als afstamming Sir Okidoki x Berkhof's Higgledy Piggledy x Merrie Moscan.
Helaas had ze 2 dagen voor de fotoshoot haar neusje verbrand, dus dat is op 2 foto's terug te zien.
---------------------------------------------------------------------------------
Hier een mooie foto van haar alleen

Van mij en haar samen, voor de heg

Gezellig in haar weitje samen! Wat is het toch een lievertje!

Deze foto's waren nog voor de fotoshoot, deze zijn in mei gemaakt, toen ik net weer een maandje op haar reed.

En zo reden wij 6 1/2 jaar geleden nog rond!

---------------------------------------------------------------------------------
Er komen nog meer foto's aan, ik zal ze toevoegen wanneer ik ze binnen heb! De foto's van de fotoshoot waren meer een paar sneak peaks.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Dikke X van mij en Gucci