Kom je aan op stal, zie je dat je pony in de sloot heeft gelegen!!. Natuurlijk ben ik ontzettend geschrokken, mevrouw voelde zich duidelijk niet helemaal lekker. Ben zo blij dat ze er zelf uit is gekomen! je wil toch niet dat je op zo'n manier je paard kwijt raakt?
Omdat Chanel al niet helemaal lekker in haar vel zat, is ze van de kudde op het grote land naar een andere groep verhuist. Zo kan ze s'avonds naar stal met wat hooi ivm overgewicht. Nu is een van de paarden waar ze nu bij staat erg blij dat een ander paard onder haar staat. En dat heeft Chanel geweten Hij heeft haar de sloot in gejaagd en behoorlijk gebeten ( de eigenaar van het land kwam mij dat later even vertellen.. waarom hij niet heeft gebeld dat een paard in de sloot heeft gelegen is mij een raadsel), haar hele lijf zit onder de bijtwonden. Ik heb haar na een 1.5 uur eindelijk schoon gekregen, en daar genoot mevrouw duidelijk van! Ben daarna even langs vrienden gelopen met haar. Om wonden te laten controleren, en haar even te laten bewegen na zo'n lange koude bad. Hier was ze verwent met wilgentakken, en de wonden leken niet ernstig genoeg om er een dierenarts bij te halen.. daar ben ik wel weer heel blij mee. Wel is haar tempratuur was wat laag (37.4, en dat na 1 uurtje wandellen, om even die vrienden te bezoeken )
Haar ogen zaten ook vol met modder, dat was wat lastiger eruit te krijgen. Hopelijk houd ze daar niks aan over (ontstoken ogen bv). Ze voelde zich duidelijk niet happy toen ze vies was, maar na zo'n lange wasbeurt knapte ze al wat op (stond heerlijk te doezelen tijdens het wassen) Ze loopt niet helemaal lekker, maar dat zal wel weer goedkomen. Hopelijk houd ze er niks aan over! Weet helaas niet hoelang ze erin heeft gezeten, en hoe ze zichzelf er weer uit heeft moeten trekken.
Vanaf morgen staat ze alleen op een wat kaler landje, en houden stalgenoten haar goed in de gaten (ga dit weekend weg.. baal ik wel een beetje van.. maar kan het niet afzeggen) Als er wat is dan laten ze mij dat horen
. 

En om even een plaatje te schetsen hoe vies ze was... dit is Chanel als ze schoon is.

Gelukkig kan ze even bijkomen nu. Ze ziet er inderdaad uit als een heel ander paard als ze zo vies is!