hmm hoe komen ze erop??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
appie_rulez

Berichten: 1177
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:27

haha...
het is wel mogelijk maar dan alleen van die mutsen die op hun doos gaan zitten tijdens het rijden...

nou, ik zit lekkerder op mijn kont hoor... *LOL*

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:31

appie_rulez schreef:
haha...
het is wel mogelijk maar dan alleen van die mutsen die op hun doos gaan zitten tijdens het rijden...

nou, ik zit lekkerder op mijn kont hoor... *LOL*


Eh tsja....ritsie aan de achterkant? Verward Schijnheilig

cissy

Berichten: 19844
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:06

whoehahahaha!!
Oohhh, is dáár die knop voor op mn westernzadel?? Moet ik toch een broek met een ritsje gaan bestellen bij Arthur...
Enneh... is dat gat dan voor de heren?
dus ik rij eigenlijk op een unisex zadel met gat en knop?
Tjonge, het peil daalt en de stemming stijgt...
Maar feit is dat ik ook liever op mn kont dan op mn doos zit...

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 16:09

je kan het beste vragen wie dit is overkomen dan ik hebt het gelezen dat het zo is of ik het het gelezen dat het niet kan.. beetje dom dit antwoord maar wel een beetje logisch vind ik zelf

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:26

llleoni schreef:
je kan het beste vragen wie dit is overkomen dan ik hebt het gelezen dat het zo is of ik het het gelezen dat het niet kan.. beetje dom dit antwoord maar wel een beetje logisch vind ik zelf


Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niks van snap Verward Blond

Duhelo

Berichten: 28574
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:53

ze bedoelt:
je kan het beter aan iemand vragen die het meegemaakt heeft, i.p.v aan iemand die gelezen heeft dat het kan, of dat het juist niet kan
en ze vind haar eigen antwoord beetje dom, maar wel logisch als ze het zo leest
zo begrijp ik het
correct me if i'm wrong

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:20

Ze bedoelt dus dat iemand wiens maagdenvlies uitgerekt is hier even antwoorden wil dat het kan Knipoog

Duhelo

Berichten: 28574
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 20:04

sanex: jouw zinnetje begrijp ik niet hoor

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 21:46

ik denk dat ze bedoelt als het iemand is overkomen, het "uitrekken" van de maagden vlies, of het klaarkomen tijdens het paardrijden het hier even wil vertellen...
toch??

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:45

Denk niet dat er veel mensen zullen reageren met het antwoord: Ja hoor ik kom dagelijks klaar op mijn paard

Ikzelf zou denk nog liever door de grond zakken dan heel Bokt over me heen te krijgen Haha! *uh voor de zekerheid: het is nog nooit gebeurt hoor Tong uitsteken *

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:06

Ik durf het bijna niet te vertellen Bloos!
Het is mijn allemaal overkomen en 9 maand later is mijn dochter geboren.....

Als ik zulke vragen krijg, eerder kreeg vertelde ik altijd bovenstaand...

Volgens de vrouwenarts is het mogelijk dat het vlies oprekt/inscheurd en dan niet alleen bij paardrijdster maar ook bij andere sporters, waarom is niet geheel duidelijk (hij voegde er wel stom aan toe dat hij nog niet meegemaakt/gehoord/gelezen had dat het gebeurd was bij vrouwen die aan schaken of dammen deden.... Verward heb toen maar gevraagd of dat wetenschappelijk onderbouwd was...had je hem dom moeten zien kijken)
Het hoogtepunt bereiken kan, net zoals bij fietsen, turnen of noem maar een sport, zelfs tv kijken zonder een ero film te kijken (heb ik hem ook gevraagd of dit mogelijk zou zijn) maar dan zou het gebeuren als de persoon in kwestie al andere fantasien had/heeft.

Dus het is mogelijk, volgens mijn toenmalige gyneacosmurf (hij droeg altijd een hoofddeksel, was klein met een baard witte kleren alleen niet blauw)
Die vragen kwamen nav een schoolarts die vertelde dat dames die paardreden problemen zouden krijgen bij de bevalling (bekken te nauw etc) Is volgens die vrouwenarts ook lariekoek, eerder soepele bevallingen met een spoedig herstel (bekkenbodem spieren) en weinig tot geen complicaties...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:16

pril85 schreef:
ik denk dat ze bedoelt als het iemand is overkomen, het "uitrekken" van de maagden vlies, of het klaarkomen tijdens het paardrijden het hier even wil vertellen...
toch??


Ik bedoelde het eerste, daar ging het topic in eerste instantie over.Ik reageerde op wat boven mij stond.
Ga er namelijk niet vanuit dat iemand hier openlijk op bokt gaat vertellen of die ooit is klaargekomen op een paard Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 01:08

Wat op zich eigenlijk vreemd is...
Volgens de statistieken is een nederlander eerder geneigd om zijn/haar s.xleven uit de doeken te doen dan haar of zijn salaris te noemen...
Ik bedoel daarmee op een verjaardag of op je werk wel lopen vertellen van hoe en wat, maar niet over je loonstrook?
En dan is bokt toch een stuk anoniemer, toch?
En daarbij wat is er nu mis dan?

Waar komen die verhalen dan vandaan? Dit is toch ergens ontstaan (behalve zieke geest/rijke fantasie/smoes, denk ik dan)
en een stapje verder (ik hoop dat ik niet mijn boekje te buiten ga, alhoewel dit soort voorlichting wel zou moeten kunnen) er is een verschil tussen s..bevrediging en k...komen tijdens het paardrijden. Beide staan geheel los van elkaar, de ene is puur lichamelijk en de ander geestelijk, beide hetzelfde geestelijke resultaat maar lichamelijk afwijkend...
en So What..wat is er nu verkeerd/beschamend aan om daar open over te zijn?
En velen merken het uitrekken tijdens sport niet eens omdat de kans groter is tijdens de maandelijkse periode..en is die oprekking zeer klein en zullen de betreffende dames tijdens de daad nog voelen dat het de eerste keer is...
ik denk dat verdere info even buiten het topic gaat of geplaats zou moeten worden in een ander forum, eventueel als het mag van de betreffende modi wil ik de uitleg van de vrouwenarts hier wel plaatsen en de reden waarom ik gevraagd heb (voordat mensen een verkeerd idee krijgen)

Laurakeuh

Berichten: 360
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: hove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 23:01

pril85 schreef:
jah dat vroeg n vriend van me net ook.
zegt ie: "mag je is wat vrage over paardrijden?"
ik: "jah hoor"
hij: "als meisjes ana het paardrijden zijn he, kunnen ze dan wel is klaarkomen?"
ik: "pff haha niet dat ik weet, ik weet dan niet wat ze op het paard aan het doen zijn maar dan in ieder geval niet geconsentreerd aan het paardrijden, haha"


owkeej, dit lijkt grappig,maar ik vind het VIES
op een manege waar ik ooit eens op kamp ben geweest,
kwam er elke dag een meisje om op haar paard te rijden (normaalste zaak van de wereld denk je) ZONDER ZADEL(nou,ook normaal toch?)
Maar als er iemand dichterbij kwam, had ie door waarom ze zonder zadel reed ... ze kwam gewoon op haar paard rijden zonder zadel om klaar te komen Verward ik vind dit echt VIES! dan zat ze echt zo op de schoft, zodat ... *mag er niet aan denken* CONCLUSIE : je kan dus wel klaarkomen op je paard ...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 02:41

Zou een knop van een Aussie zadel ook werken *LOL* Moet toegeven, ik heb op dit late uur hartelijk gelachen met dit topic Haha!

Apple

Berichten: 76215
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 10:44

Ik sluit dit topic. Alane heeft eea heel duidelijk verwoord.