Prijzen privélessen eigen pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Myrth97

Prijzen privélessen eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 10:25

Hoi,

ik wil binnenkort heel graag weer beginnen met lessen, maar ik vroeg me af: hoeveel kost het (gemiddeld) om een halfuur les per week met je eigen pony te nemen? Hierbij ga ik dan wel uit van iemand die de bevoegdheid ook echt heeft om les te geven!

Ik hoor heeel graag wat jullie betalen

edit: de lessen wil ik graag op locatie

kimberlyve

Re: Prijzen privélessen eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:35

Ik betaal 20 euro

Ik ken ook mensen die 15 betalen
Maar ook 35

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:38

Ik betaal ook 20 euro voor een half uur op mijn eigen locatie :)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:48

daar is niet echt een gemiddelde op te trekken..
heeft te maken met kwaliteit, naam, afstand, achtergrond..

dus als weet wat je exact wilt, is het misschien mogelijk om een soort van gemiddelde te geven..

je hebt mensen die prima paardrijden en goed kunnen uitleggen, nooit een cursus gedaan hebben en voor een tientje per uur les geven voor hun plezier..

En je hebt mensen die met de hakken over de sloot hun onrun gehaald hebben en wapperend met papiertje 40 euro per uur durven te vragen..

Ik zou persoonlijk kijken naar hoe iemand les geeft en hoeveel verstand iemand echt heeft, in plaats van stuk te staren op een stukje papier die soms wel eens bij een pak muesli verkregen lijkt te zijn ;)..

papiertje en bevoegdheid is handig als leidraad, globaal genomen hebben die mensen wel inzicht in wat ze doen, maar staar je er niet stuk op... ter vergelijk, als je ziet hoe dramatisch slecht het niveau Nederlands is van sommige mensen die een lerarenopleiding doen ;).

Ik denk dat je, voor een goede instructeur met papieren en zichtbare achtergrond, rekening kunt houden met minimaal 17.50 per half uur + reiskosten.. tot zo'n 40 euro per uur + reiskosten.

Myrth97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-16 09:47

Heb hier ook een beetje rond gevraagd en dat varieerde ook tussen 15-25 voor een halfuur.

Ervaringen is idd belangrijker dan het papiertje, ik zoek echt iemand die ons verder kan helpen, dressuurnatig. Allebei zijn we geen dressuursterren ;)

CharlotteR1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 16:56

Wij betalen 40 euro voor een half uur, wel echt de moeite. Als je een "bekendere" ruiter als instructeur neemt, betaal je meer, maar wat zijn die lessen top *\o/*

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 19:55

ED -> MA

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:02

Ik betaal 20 euro voor een uur op eigen locatie. Prima instructeur die ook jury is.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:29

Ik betaal 15 euro per half uur voor een orun bevoegde instructrice. Ik ben (na 6 jaar) nog steeds erg blij met haar lessen!