Ik zoek een leuk kamp met de volgende eisen. Het zou fijn zijn als je een kamp aanraadt dat je dan ook een beetje op de punten ingaat en iets meer over het kamp verteld. Ik heb liever geen reacties als je zelf nooit op die plek op kamp geweest bent.
Ik zit zelf te denken over een crosskamp maar vaak is een bodyprotector verplicht maar die heb ik niet en ga ik ook niet kopen.
Eisen:
-Max 375 euro.
Echte max, dit was eigenlijk al de max maar als het met de reis erbij meer dan 375 wordt betaal ik de reis zelf.
-Buitenrijden
Niet alleen maar stappen, wel wat galop.
-Springen
En geen 20cm.. Heb genoeg ervaring erin
-Plezier is belangrijker dan leren
-Vegetarisch eten mogelijk
-5 dagen of langer
-Liefst een beetje vrije tijd, dat je even iets voor jezelf kunt doen
-Activiteiten naast het rijden
-Als er een bonte avond is, niet verplicht iets te doen
-Voorkeur ervoor dat je geen slaapzak of kussen mee moet nemen. Dit is gewoon onhandig met de trein.
-Ik ben dan (zomer) 15 jaar. Liever geen kamp van bijvoorbeeld 8 tot 15, wil niet 1 van de oudste zijn.
Pluspunt is met de paarden zwemmen maar zeker niet verplicht!
Ik heb niet mijn ruiterbewijs of een eigen pony. Het moet in Nederland of België zijn, ik reis vanuit Rotterdam met de trein. Als de trein niet vroeg genoeg gaat worden de kosten om een dag eerder te gaan en daar te overnachten van het maximale kampgeld afgetrokken.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ben 1x bij fjordenpaard geweest en vond dat niks, 3x bij ponykamp ameland en daar was altijd wel iets vervelends en 14x bij Sport Vlaanderen Woumen, bij de laatste ga ik sowieso volgend jaar op kamp.
Alvast bedankt!
Toch bedankt.