Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Batlow schreef:Ik verhuis hem dan wel, dan komt hij dag en nacht buiten op de wei. Het is wel een taai paardje, dus dat moet geen probleem zijn. Krijgt 's winters ook geen dekens op. Hij zou dan thuis komen te staan bij mijn vriend bij het paard wat zij hebben, een bels. Deze staat nu alleen. Vond dit een mooie oplossing, zodat dat paard ook niet meer alleen zou staan.
Meestal gaan ze voor voer/vriendjes/bewegen, wat op de wei ook kan.
Kan hij zijn hoofdje weer lekker leeg maken en zodra ik weer "good to go" ben pak ik hem rustig weer op.
Mijn oudere paard heeft twee maanden stil gestaan,die rijd ik inmiddels weer en die is weer helemaal fit en happy in het werk.
callum schreef:Wat ik me altijd afvraag is waarom mensen het sneu vinden om een paard met vriendjes op de wei te zetten. Nooit begrepen. Gewoon doen ts lekker met vriendjes op een ruime wei helemaal lekker
. Ik geef haar dus geen echte vakantie meer, maar zoek iemand die haar bezig houd en aandacht geeft. Ze heeft dat nodig.