ponykampen gezocht :P

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Arabier

ponykampen gezocht :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 17:37

Hoii.
Aangezien ik wel dacht dat er meerdere mensen een ponykamp zochten leek mij dit een leuk topic.
Je kan hierbij je eisen stellen en andere mensen reageren daarop!!!
Ook ik zoek voor volgend jaar een ponykamp.

Dit zijn mijn eisen:
-Eigen pony voor n week (dus niet delen of wisselen)
-Daar blijven slapen
-Cross en springen (die richting)
-Minimaal 4 nachten
-Wat kleinere groepen
-11+,12+ of 13+ (Ik ben op dat moment 14 dus 14+ mag ook :P)

Wat zou ook leuk zijn?:
-Zwemmen met pony
-Veel vrije tijd
-Aardige leiding
-Bonte avond
-Buitenritten

Als jullie iets weten, plaats het!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 19:22

Als ik je eisen zo lees dan denk ik dat de JongerenTrektocht(JT) op Stal 't Reelaer heel goed bij je zou passen! :) Op zondagavond maak je kennis met je groep en probeer je je paard voor die week uit. Deze krijg je toegewezen nadat jij hebt omschreven op wat voor paard je normaal rijd en wat voor paard/pony je graag zou rijden die week. Je rijd de hele week op hetzelfde paard. Op maandag en dinsdag doe je ruiterbewijstraining, politietraining, buitenrit en je gaat crossen op het crossterrein, mét waterbak! Je gaat dus springen en crossen en zonder zadel door de waterbak! Na deze voorbereiding vertrek je op woensdag voor 3 dagen op trektocht. Tijdens de trektocht slaap je op 2 verschillende campings waar matrassen klaarliggen. Aan buitenrijden kom je dus niet te kort! Tijdens de trektocht ga je ook een aantal keer lekker hard galopperen!
JT is voor 14+, en je zit met max. 12 in een groep. Je hebt tussendoor af en toe wat vrije tijd, maar niet zo heel veel, je zult je niet zomaar verevelen! Ik vond de leiding er erg aardig en gezellig, je hebt per groep 2 begeleiders. En op vrijdagavond heb je een bonte avond, wat ook erg leuk is! Op zaterdagochtend is het kamp afgelopen, het duurt dus een dag of 6/7. Ik vond het er erg leuk en gezellig!

De website is: http://www.reelaer.nl

Arabier

Re: ponykampen gezocht :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-16 19:29

Wauw super bedankt! Ik heb gekeken en het lijkt me echt ge-wel-dig!!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 19:35

Maaikevdk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 19:40

Paard Centraal in Dalfsen is een echte aanrader! Een kamp waar je 2x per dag les krijgt in loswerken, grondwerken of rijden (dressuur, springen en crossen) en als het weer (en de vliegen) het toelaten gaan we met wat paarden naar Havelte om lekker te zwemmen! Je bent met max 8 in een groep, dus je leert iedereen goed kennen. Verder zijn er 12+ en 16+ weken, dus je zal met veel leeftijdsgenoten zitten.
Het kamp duurt 5 dagen, je slaapt in tenten, het eten is goed en de leiding is erg kundig, maar tegelijkertijd ook heel aardig. De hele week heb je een eigen pony, dit zijn geen manegepony's , maar ze proberen meestal via via wat paarden te regelen. Zo heb je echt paarden waar je veel van kan leren. Verder verveel je je niet snel, je hebt natuurlijk zelf 2x les, kijkt bij andere lessen of klets gezellig, maar je kan je ook terugtrekken in een tent en even een boek lezen of wat muziek luisteren.