Buitenrit filmen zonder GoPro?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblea

Buitenrit filmen zonder GoPro?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 22:31

Hoi!

Ik ga woensdag weer gezellig een bosritje maken *\o/* Ik zou het graag een keertje willen filmen, maar ik heb geen goPro of zo'n soort camera.

Hebben jullie nog tips om gewoon duidelijk te kunnen filmen? Ik heb evt nog een oude telefoon met redelijke camera..

Hoe kan ik deze het beste ergens op monteren? Ik dacht dat het misschien mogelijk was om het vast te maken aan mijn bodyprotector, maar hoe? :?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

biggirl

Re: Buitenrit filmen zonder GoPro?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:41

ik ken iemand die heeft aan zijn hoesje een touwtje bevestigt en die vast gemaakt aan zo'n ding waar de riem door gaan van je rijbroek . mocht de telefoon uit de handen vallen dat nog vast zit .

je kan ook speciaal zo'n hoesje kopen maar beetje creatief zijn en je maakt het zelf

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 22:51

Ik hield m altijd gewoon vast :). Maar niet de hele rit dan.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-16 23:22

biggirl schreef:
ik ken iemand die heeft aan zijn hoesje een touwtje bevestigt en die vast gemaakt aan zo'n ding waar de riem door gaan van je rijbroek . mocht de telefoon uit de handen vallen dat nog vast zit .

je kan ook speciaal zo'n hoesje kopen maar beetje creatief zijn en je maakt het zelf

Ik ga met een groepje van ca. 6 mensen, dus filmen in de hand is niet het makkelijkste, we kunnen niet even snel stoppen..
Het zal echt vast aan mijn bodyprotector etc. moeten zitten

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-16 23:26

Telefoon in een hoesje van 2.50 euro van de action, filmen aanzetten en op je borst, op de jas vastplakken met ducktape? :+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 09:01

BRT → PP

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 09:03

Joltsje schreef:
Ik hield m altijd gewoon vast :). Maar niet de hele rit dan.

Zo deed ik het idd. ook,ook in rengalop,gewoon met 1 hand je teugels en andere hand je mobiel.Heb je alleen niet perfect rustig beeld in galop.

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 10:13

xGoldenHero schreef:
Telefoon in een hoesje van 2.50 euro van de action, filmen aanzetten en op je borst, op de jas vastplakken met ducktape? :+

Dat is wel een goede! Dankjewel, ik ga even kijken of dat gaat lukken. Zoals eerder gezegd zal ik het voor de zekerheid ook nog vastmaken aan een touwtje en dat aan mijn broek.
Bedankt voor de tips!

Als iemand nog wat anders (beters) heeft, graag!

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:18

Je hebt ook van die knijpdingen voor in de auto, die plak je aan het raam en dan kan je in die knijper je telefoon doen voor navigatie. Ik weet niet hoe het heet maar je hebt ze bij de action, misschien kan je zo'n ding kopen en aan je bodyprotector maken, dan kan je je telefoon gewoon in dat knijpding doen en filmen :)

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-16 10:55

Danielleeee_ schreef:
Je hebt ook van die knijpdingen voor in de auto, die plak je aan het raam en dan kan je in die knijper je telefoon doen voor navigatie. Ik weet niet hoe het heet maar je hebt ze bij de action, misschien kan je zo'n ding kopen en aan je bodyprotector maken, dan kan je je telefoon gewoon in dat knijpding doen en filmen :)

Weet je waar je dat kan kopen en hoe duur het is? Ik ga het niet heel vaak gebruiken dus heb er niet heel veel geld voor over, dus als het wat duurder is dan plak ik het liever met ductape aan mijn bodyprotector :)

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 10:58

Gewoon een handsfree setje zegmaar, most denk ik een euro of 5? Ook wel bij de action