Hai Hai! 

In de afgelopen tijd heb ik van een aantal mensen het verzoek gehad of ik af en toe eventjes wilde updaten van mijn tuigerkindje die ik onder het zadel aan het doorrijden was.
Dus, afgelopen zondag had ik mijn moeder meegesleept naar stal met het verzoek of ze wat beeldmateriaal wilde schieten. Zo gezegd, zo gedaan!
Info over Roné:
Sportnaam: SL's Horonae
Roepnaam: Roné
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 4 jaar
Hoogte: 1,76m
Ras: KWPN (tuigertype)
Afkomst: v. Atleet, m. Orona, mv. Jochem
Ik heb Roné een halfjaar geleden gekocht van de fokker. Ze was toen betuigd en zadelmak. Zadelmak in de zin van; je kon er op zitten, maar dat was het dan ook wel. We zijn het afgelopen halfjaar lekker aan het werk geweest met haar en op een paar hobbels in het proces na moet ik zeggen dat ik errrug tevreden ben met hoe ze alles oppakt!
Gewoon vooruit nageeflijk rijden vind ze niet zo leuk (moet toch
) maar nieuwe dingen leren vind ze ontzettend leuk! Zo zijn we nu al bezig met wijken, schouderbinnenwaarts en schoudervoor, voorhands/achterhandswending, vanuit stap aangalopperen/vanuit galop naar stap, en de draf een paar passen verzamelen om hem vervolgens uit te strekken. Het is zo leuk dat ze dit alles oppakt met de oortjes naar voren, ze wil echt lekker werken en dat maakt het voor mij als ruiter ook leuk!
Recentelijk zijn we van onze africhtingstrens afgestapt en rijden we weer met een enkelgebroken watertrensje!
Nou, niet meer getreuzel, hieronder de foto's! Kwaliteit is niet fantastisch, maar geef hopelijk toch een goed beeld.
Commentaar vind ik leuk, zolang je rekening houdt met dat zowel zij als ik alleen maar onze best doen en dat er niks geforceerd word.
Foto's staan niet op volgorde
1.Lekker draven

2.

3. Pasje verruimen

4.Galopje

5.

6.

7. Ruige Tuiger
(Was mijn schuld, hulp was een beetje grof)
8. Pasje wijken in stap

9. Jammer dat ze haar oortjes niet even naar voren wilde doen

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om eventjes mee te kijken.
Ik heb gisteren een startkaart geregeld, dus binnenkort komen er hopelijk ook foto's van onze eerste wedstrijd!