Na mijn vorige topic, nu een vrolijker. We pakken langzaam aan de training op na zijn hoefbevangenheid. Met het mooie weer konden we het natuurlijk niet laten wat foto's te maken.
Voor wie ons niet kent;
PRE Ruin, wordt deze maand 6. Het afgelopen jaar hebben we vele ups en downs gekend. Hij heeft een geweldig zachtaardig karakter en is voor mij het ideale paard om te rijden. Heel licht, betrouwbaar en voorwaarts. Zelf heb ik taaislijmziekte, gebruik continue zuurstof (af en toe verschijnt hier een topic zonder omdat ik dan voor de foto's even zonder rijd, wantja...dat is nou eenmaal mooier!), een rolstoel, ben slecht horend en heb minder spierkracht.
1.

2.

3.

4.

5.

6. Ook nog een paar onder het zadel, lekker losstappen.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

We hebben nog veel om aan te werken. Maar ik ben blij met wat we het afgelopen jaar bereikt hebben. Eind deze maand heb ik hem alweer een jaar. Ik kocht hem als hengst en eigenlijk enkel zadelmak. Hij was fijn aan de hulpen en super gehoorzaam. Ik kon opstappen met mn rugzak en wegrijden zonder enkel probleem. Nu een jaar verder zitten knopjes als wijken en een begin van schouderbinnenwaarts erop. Ik ben dankbaar voor zijn fijne altijd vrolijke karakter, hij wil elke dag met veel plezier voor me werken.
We gaan zien waar komend jaar ons brengen gaat. Ik hoop dat we binnenkort klaar zijn om richting de b dressuur wedstrijdring te gaan. We gaan het zien maar 1 ding is zeker, wat geniet ik elke dag van mijn gouden paardje.
Die barokkies zijn zo'n sober ras en worden zo snel te vet, dat het haast elke dag oppassen is met het rantsoen ( hier staat ook zo'n speklapje
)

Zie hem volgens mij wel eens staan als ik voorbij rijd