@ Rindin en Poown. Bedankt voor jullie tips. Dat ik nog zoekende ben in mijn balans klopt. Mijn andere paard is spring gefokt met erg vlakke gangen. Dit is de eerste keer dat ik een dressuurpaard rij en het is erg wennen met die ruime gangen om comfortabel te blijven zitten. Ik zal vanavond eens beginnen met proberen niet zover uit het zadel te komen met lichtrijden en me wat meer te ontspannen. Naar de ruiterfit trainingen heb ik eerder een keer gekeken, maar toen was dat ver uit mijn buurt. Ik kan nog wel eens gaan kijken wat er aangeboden wordt
Rindin hoe bedoel je dat ik steun zoek aan mijn teugels? Ik krijg juist vaak te horen dat ik zo zacht ben in mijn handen. Naar mijn idee zoek ik geen steun op mijn teugels. Wel is het zo dat als ik mijn balans kwijt raak of me aanspan mijn handhouding daar automatisch ook door veranderd.
@ Kabayo: wat grappig dat je daar stage hebt gelopen. Ik heb haar daar inderdaad gekocht. Erg fijne stal!
@ Woodythepug: Dank je wel
Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 12-03-17 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verzoek aangepast