Na dat mijn eigen pony verkocht was en ik een tijdje gestopt was met paardrijden, begon het toch weer een beetje te kriebelen.
Eenmaal besmet met het paardenvirus is voor altijd besmet zo blijkt maar weer
.Deze keer kreeg ik helaas geen eigen paard meer
dus ging ik rijden op een manage.Dit vond ik boven verwachtingen leuk, ik dacht manage niks voor mij maar daarin bleek ik toch een beetje verwend te zijn
. Na een tijdje op de manage te hebben gereden kwam er een nieuw paard genaamd Cabral. Cabral was een druk paard en ik had niet zo veel lef dus ik hoopte maar dat ik nooit op Cabral moest
Maar helaas ik moest toch een keer op Cabral, waar ik achteraf natuurlijk heeeel blij mee ben
. Bij het opzadelen werd ik eigenlijk al een beetje verliefd hij was zo lief en knuffelerig
Toen we gingen rijden bleek dat ik me gewoon had aangesteld en dat die eigenlijk heel leuk was
Nadat ik er vaker op moest rijden begon ik hem steeds leuker te vinden en na lang zeuren mocht ik cabral leasen in de zomervakantie zo had ik toch nog even weer een eigen paard
Het leasen vond ik hellemaal geweldig hij komt zelf al hinninkend naar me toe lopen
. En ook met trainingskamp mocht ik op hem rijden waarbij ik heel veel geleerd heb. Tijdens dit trainingskamp zijn er ook nog een paar foto's door een vrouw gemaakt die mee deed aan een wedstrijd waarvan het thema liefde was en zij wou de liefde tussen mens en paard laten zien. Ik zelf vind ze heel mooi geworden
1. Op zon hoofdje word je toch spontaan verliefd

2. Helaas zen oortjes niet naar voren maar toch heel leuk vind ik

3. Kusje ?

4. Ik kijk hier echt vol verlangen hahaha

5. Cabral duwde mij de hele tijd waar deze foto uit kwam hij kijkt ook zo lekker eigenwijs

6. Dat hoofdje

7. En die oogjes

8. last one

Ik hoop dat jullie ze leuk vonden ik tenminste wel
Ik weet dat het een beetje dezelfde foto's zijn maar dat komt omdat het om het thema liefde ging en het niet zo heel lang mocht duren.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat
En ik ga nog even genieten van mijn laatste 2 lease weekjes en ik blijf lekker dromen dat Cabral ooit mijn eigen paard word
.En owja ik wil er graag 1 laten uitvergroten welke zouden jullie kiezen ?