Ponykamp De Barlo 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s2004k

Ponykamp De Barlo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 19:41

Heyy,
Ik ga dit jaar in mijn eentje op ponykamp naar manege De Barlo *\o/* in de laatste week.
Ik heb alleen nog 2 vragen: Er staat dat je voor een week je eigen pony hebt om te verzorgen, bedoelen ze daar ook mee dat je daar dan de hele week op rijd??
En vraag 2: Weet misschien iemand met hoeveel je op een slaapzaal zit??
Groetjes Sanne :)

HappyBuddha

Re: Ponykamp De Barlo 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 19:44

Ik vond het ponykamp daar verschrikkelijk :') maar dat is ook al weer een paar jaar geleden!

Je rijdt inderdaad de hele week op dezelfde pony. De slaapzalen verschillen, je hebt ze geloof ik voor 4 personen tot 12 of 16. Maar dit is allemaal al een aantal jaren geleden!

s2004k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 19:46

SophieFT schreef:
Ik vond het ponykamp daar verschrikkelijk :') maar dat is ook al weer een paar jaar geleden!

Je rijdt inderdaad de hele week op dezelfde pony. De slaapzalen verschillen, je hebt ze geloof ik voor 4 personen tot 12 of 16. Maar dit is allemaal al een aantal jaren geleden!

Jammer dat je het niet leuk vond... Welke pony had jij voor die week? /3

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 20:02

Klopt je hebt de hele week eigen pony
Maar kan ok zo zijn dat je een andere krijgt voor bijv het springen.

Je hebt 2 of 3 kamers voor 4 pers. En 1 zolder kamer voor ong 10 tot 20 pers

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 20:53

s2004k schreef:
SophieFT schreef:

Jammer dat je het niet leuk vond... Welke pony had jij voor die week? /3

Ene kamp had ik Dalton, die is er geloof ik nogsteeds. Het jaar er na Winette, maar die is al een tijd weg.

s2004k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 08:54

[quote="SophieFT"]

Ohja, waarom vond je het kamp niet leuk dan??

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 10:49

Ik persoonlijk vond de begeleiding niet geweldig. Ik kwam daar als 11 jarig meisje geloof ik, en ik kende niemand dus ik was best verlegen. Toen werd ik daar ook nog voor het eerst ongesteld :'), maar had natuurlijk niks bij mij en durfde niemand te vragen dus ik had mijn moeder gebeld om te vragen wat te komen brengen (ik woon er zelf 5 minuten rijden vandaan). Toen zijn ze dus echt heel erg boos op mij geworden dat mijn moeder dat even langs kwam brengen, en dat hebben ze me ook de rest van de week laten merken haha.

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:00

Ik kan me haast niet voorstellen dat er zo gereageerd is. Ik heb daar 2 jaar op stal gestaan en dus ook 2 seizoenen ponykamp "meegemaakt". Alle kinderen werden allemaal gelijk behandeld en ik zag altijd alleen maar hele blije koppies. Misschien dat je zelf wat overdonderd was omdat je niet zo goed wist wat je moest doen?

Ik ken de familie Hietbrink en aanhang als ontzettend aardige mensen die het beste voor hebben met alle kinderen en iedereen een leuke week willen bezorgen.

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:07

Evac sta je daar nu niet meer dan?

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:25

@Doezel2 Nee, ik kreeg de kans om Waomi thuis te zetten, dus die heb ik gegrepen.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:28

EvaC schreef:
Ik kan me haast niet voorstellen dat er zo gereageerd is. Ik heb daar 2 jaar op stal gestaan en dus ook 2 seizoenen ponykamp "meegemaakt". Alle kinderen werden allemaal gelijk behandeld en ik zag altijd alleen maar hele blije koppies. Misschien dat je zelf wat overdonderd was omdat je niet zo goed wist wat je moest doen?

Ik ken de familie Hietbrink en aanhang als ontzettend aardige mensen die het beste voor hebben met alle kinderen en iedereen een leuke week willen bezorgen.

Ik heb dat zo ervaren, en meer mensen die daar toen waren ook. Ik heb daar zelf ook een aantal jaar met mijn pony gestaan (na dit kamp), en de familie Hietbrink is zeker een aardige familie. Ook niet om hun af te kraken oid maar ik ben niet de enige die er toen zo over dacht :)

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:47

Ongaaf evaC. Zou ik ook doen:). Hihi

doezel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 11:48

SophieFT schreef:
EvaC schreef:

Ik heb dat zo ervaren, en meer mensen die daar toen waren ook. Ik heb daar zelf ook een aantal jaar met mijn pony gestaan (na dit kamp), en de familie Hietbrink is zeker een aardige familie. Ook niet om hun af te kraken oid maar ik ben niet de enige die er toen zo over dacht :)

Zat je in de 4 de week?

s2004k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 12:09

Weet misschien iemand of er wel eens kinderen alleen komen?? Ik kom namelijk wel alleen... :(:)

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 12:21

Daar hoef je niet bang voor te zijn! er komen veel kinderen alleen. Je hebt zo een hele hoop nieuwe vriendinnen!

s2004k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 12:44

Hihi *\%/* gelukkig...