Alle tassen gepakt en [naam] en [naam] staan op de vrachtwagen, ready to go!!
Vorige maand zijn mijn twee haflingers en ik samen op stap gegaan, een nieuwe reis. Stage lopen in de bergen, meer leren over trainen, rijden, lesgeven etc! De reis gaat naar [land]. De paarden zijn met een tweepaards vrachtwagen gebracht en zelf ben ik erachteraan gereden samen met mijn moeder die vervolgens met de trein weer naar huis is gegaan. Het was best een spannende reis, maar van begin tot eind helemaal goed gegaan! Bij deze een klein foto verslagje van onze reis en eerste weken!

Mijn 30 jaar oude shetje gedag zeggen die thuis blijft...

And off we goo!!!
Onze reis verloopt ontzettend goed, we zijn zo halverwege Duitsland. Helaas belanden we hier in een hele dikke file en staan een uur helemaal stil. Het is behoorlijk heet maar gelukkig hebben de paarden een ventilator en zijn ze zo relaxed dat we de achterdeuren kunnen openen als we stil zijn en kijken ze rustig naar buiten...

Na een hele lange dag en reis zijn we dan goed aangekomen en mogen de paarden lekker in de binnenbak staan om een beetje te landen.

Ze delen samen een stal.

En op de wei..

[naam] bestudeerd alvast het grondwerk wat we gaan doen.

Zelf heb ik een supertoffe les met Snauzli!

En de hele kudde komt naar huis gerend uit de wei!!

Zoooo blij dat mijn lieve hafjes mee zijn!!

Deze week hebben we een Centered Riding Update van 4 dagen, daar zie ik enorm naar uit en als alles goed is kan ik deze ook met [naam] rijden! Binnenkort wat meer sfeerplaatjes van de paarden en de omgeving!