Een welverdiend uitstapje naar wat leuks, ipv de eeuwige kliniekbezoeken van dit jaar (i.v.m. haar luchtwegen). Ze heeft zich tijdens de vakantie niet geheel gehouden aan 'rustig aan' en 'oma ritjes' met haar blije hyperdepyper mood, maar ach..... het is maar 1 week vakantie in het jaar denk ik dan maar. Nu kan het nog 
Dit jaar gingen we naar Markelo. Altijd spannend als je de locatie niet kent, maar de paarden kregen prima kamers! Flink wat gras om de week mee door te komen, heel fijn want zo hoefden ze geen hooi bijgevoerd te krijgen. En we hadden de kamers zo ingedeeld, dat iedereen met iedereen kon bijkletsen. Zo waren wij er zeker van dat alle paarden aan het eind van de week weer helemaal up-to-date zou zijn!
Ssst. Hier was ik wat te vroeg en sliepen ze nog.... Nou ja, Cootje en Aman hadden mij al door....

Klaar om op te zadelen!
http://img.photobucket.com/albums/v177/ ... 083913.jpg
De Omgeving was erg gaaf
Bos!!

Oh met mooie brede galop paden....
Stiekem op de laatste dag een galopje gedaan samen. Heel stiekem. En heel onstuimig

Open landschappen en tussen de dorpjes in.
Ja Wiet, later als ik groot ben beloof ik dat wij in zo'n huis gaan wonen en dat jij zo'n grote weide krijgt in mijn tuin. Later als we groot zijn
*dream on* 
Beetje cultureel verantwoorde stukjes. Deze molen draaide gelukkig niet

Een avond zijn wij richting de heide bij Sallants Heuvelrug gegaan. Hiervoor moesten de paarden wel even mee op de trailer, maar het was zeer de moeite waard

Zie ik daar een glimlach op het gezicht?

Super gezellig zo met haar vakantie BFF's. Helaas staat Cootje hier niet op, maar die hoorde er ook bij hoor!!

Vos keek haar ogen uit. Als baasje moet je wel geduld hebben soms hoor, als ze weer even moest stilstaan om de boel goed in haar op te nemen. Tja, vooruit dan maar. Wij hebben foto's om het vast te leggen, zij moeten het met hun koppies doen. Dan wacht ik wel even en geniet ik mee :hearts:

"Zit daar misschien water in?"

" Maar mevrouw pony, waarom heeft u van die grote oren??" :shock:

Super handig zo'n ponykamp op hetzelfde terrein!! Super wellness behandelingen door penny meisjes! Lucky vos! Slim bekeken van ze om deze locatie te boeken

Even een foto van ons samen. Ik was immers ook mee. Klaar voor vertrek voor een rondje zonder zadel

En toch wel een hoogte puntje van de week. Op de mooie avond nog even stiekem op een blote paardenrug klimmen en met enkel een touwtje en halstertje samen van de zonsondergang genieten
Mijn knappe gouden vos, mijn allesje

Wat een heerlijke vakantie! Ook wij hebben genoten
Oh, nog twee vos filmpjes:
Nee, ik wil niet het pad terug naar huis
https://youtu.be/_9Pmy4GKrlk
Wiet vond dit pad wel erg leuk...... lopend buffet!
Heb daar ontzettend veel in de bossen gereden
Maar daar hebben we over de week verder niets van gemerkt