Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij floot en ik riep dat ik geen hond ben en dat ik het respectloos vond ... blijkbaar was dat verkeerd want hij kwam mij achterna ... godzijdank kon ik in het bos vluchten in galop want was wel bang voor die man
tja als je 14 bent zijn zulke mannen eng
maar je snapt het idee) CharlotteJay schreef:ik ben echter eens achterna gezeten door een wielrennerhij floot en ik riep dat ik geen hond ben en dat ik het respectloos vond ... blijkbaar was dat verkeerd want hij kwam mij achterna ... godzijdank kon ik in het bos vluchten in galop want was wel bang voor die man
soms roep ik dan terug: helemaal niks in Amsterdam.
ik word er niet boos om,iedereen mag zeggen wat die wil.
Volgende keer gewoon lachen, zwaaien en doorrijden. Raiza schreef:Iedereen heeft het altijd over nederland is een vrij land, vrijheid van meningsuiting, maar owwee als we er zelf bij betrokken zijn.
Volgens mij heeft die man niks verkeerd gezegd met een opmerking dat ze een mooie broek aan heeft. Misschien bedoelde hij het wel sexistisch, misschien praat hij gewoon zo als ie gedronken heeft en bedoelde hij er verder niks mee.CharlotteJay schreef:ik ben echter eens achterna gezeten door een wielrennerhij floot en ik riep dat ik geen hond ben en dat ik het respectloos vond ... blijkbaar was dat verkeerd want hij kwam mij achterna ... godzijdank kon ik in het bos vluchten in galop want was wel bang voor die man
Ook hier wordt er maar meteen vanuit gegaan dat de wielrenner iets "slechts" in de zin heeft. Misschien floot hij wel gewoon om je even te laten weten dat hij in de buurt was zodat je niet zou schrikken, meeste wielrenfietsen zit geen bel op. De 1 fluit, een ander roept.
Waarom altijd meteen overal het slechtste achter zoeken en dan raar vinden dat mensen terug reageren als je zelf nogal heftig erop reageert?
Leven en laten leven, volgende keer gewoon doorrijden en je vriendin zelf laten reageren als ze dat nodig vind, want ze zeiden niks tegen jou. Ik zou in zo'n geval proberen altijd van het positieve uit te gaan. Ik heb een mooie broek aan.. Dank je wel!

Lente schreef:Moeten wij dan omdat we vrouwen zijn dat soort opmerkingen maar gewoon negeren?
Hoewel ik snap dat het niet slim is in zo'n situatie is het toch eigenlijk bizar dat we geen reactie kunnen geven zonder vervolgens agressie op ons dak te krijgen?
Dat valt in hetzelfde segment als "ze vroeg erom want ze droeg een kort rokje".