Afscheidsfotoshoot verzorgpony's, fotograaf gezocht!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

quintenvo

Afscheidsfotoshoot verzorgpony's, fotograaf gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 17:40

Hoi allemaal,
Ik weet niet of het hier goed staat.
Ik moet helaas afscheid gaan nemen van een van mijn verzorgpony's, ik weet nog niet wanneer en ook nog niet van welke. Een stuk weiland wordt verkocht, en er is niet meer genoeg plek voor 2 pony's.
Ik zoek een fotograaf die mij, mijn zusje en allebei mijn verzorgpony's op de foto wilt zetten. Omdat ik niet weet wanneer ze weg gaan, moet de fotoshoot plaats vinden op dinsdag 9-8-2016, vrijdag 12-8-2016 of (nog niet zeker) zaterdag 13-8-2016 ivm vakantie.
Ik zoek een fotograaf die echt sprekende foto's maakt, waar je de band tussen paard en verzorger echt kan zien, die creatief is en die niet 'gewone' foto's maakt. Ik zou graag portret en losgooi foto's willen hebben.
De pony's staan in een weiland, en mogen helaas niet verplaatst worden. Ze staan in Aalst (gld)
Ik ben bereid ervoor te betalen, maar ik kan er niet teveel voor neerleggen.
Het gaat dus om 2 pony's (shetlanders) en 2 personen.
Bent u de fotograaf die ik zoek, of weet u een goede fotograaf, stuur mij dan een berichtje of reageer hieronder. Alvast bedankt!
Laatst bijgewerkt door quintenvo op 29-07-16 18:04, in het totaal 1 keer bewerkt

maylotje

Re: Afscheidsfotoshoot verzorgpony's, fotograaf gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:44

Kan helaas niet zo veel voor je beteken. Maar wellicht kun je zelf al wat rond kijken in de in the picture topic's wie er zoal fotograaf is of bij meetings wie zich aan meld en die zelf een pb sturen.

Voor hier in je topic kon ik zo snel geen regio vinden dus dat is ook wel handig om te weten. ;)

Sterkte met het afscheid van je 2 verzorgpony's

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 17:46

misschien even erbij zetten waar de shoot plaatsvindt? ik ben fotograaf maar ik reis niet door heel nederland namelijk :)

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 18:06

xpattystagor schreef:
misschien even erbij zetten waar de shoot plaatsvindt? ik ben fotograaf maar ik reis niet door heel nederland namelijk :)

maylotje schreef:
Kan helaas niet zo veel voor je beteken. Maar wellicht kun je zelf al wat rond kijken in de in the picture topic's wie er zoal fotograaf is of bij meetings wie zich aan meld en die zelf een pb sturen.

Voor hier in je topic kon ik zo snel geen regio vinden dus dat is ook wel handig om te weten. ;)

Sterkte met het afscheid van je 2 verzorgpony's

Bedankt! ik heb het erbij gezet. Ik ben zelf ook al veel aan het rondkijken, maar misschien dat iemand nog wel een fotograaf kent/weet of is, waar de foto's mij van aanspreken. :)

quintenvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 18:11

xpattystagor schreef:

Ik heb even op uw site gekeken en wat maakt u gave en prachtige foto's! Deze 'style' van foto's zou echt perfect zijn! Dit zijn echt de soort foto's die ik zoek, heel sfeervol, zachte tinten en je ziet ook echt de band tussen de personen en de paarden. Ik hoop dat ik niet te ver weg voor u woon :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 18:53

uhm @jtfotografie (instagrm) maakt voor volgendsmij maar 50,- prachtige foto's!!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 07:20

Het is helaas niet toegestaan om op het forum een advertentie te plaatsen (ook gezocht is adverteren). Je kunt op de boktmarkt kijken of er fotografen in je regio zijn. Hier is ook een lijst met fotografen die je kunt benaderen: [FK] Fotografie in opdracht

Dit topic moet ik om bovengenoemde redenen sluiten.