KNHS korting Tickets Horse Event 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Florushet

KNHS korting Tickets Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-16 10:33

Als KNHS lid krijg je 40 % korting op een toegangskaart voor Horse Event 2016.

Dat klinkt goed.

Lees vooral verder!

Met die korting kan je uitsluitend 1 dagkaart bestellen, niet meer dan 1 kaart, en helemaal geen passe-partout-kaarten!

Je KNHS lidmaatschap geeft je geen recht op de 20% korting regeling op de toegangskaarten! Daar staan de passe-partout-kaarten wel bij als mogelijkheid, maar die mag je als KNHS-lid dus niet bestellen!

Dat betekend dat als je als KNHS-lid meerdere dagen naar Horse Event wil:
je voor 1 dag € 18, 30 betaald,
En voor alle andere dagen € 30,50 betaald!

Of het minst duur af bent door een volle prijs passe-partout-kaart van € 58,50 te kopen!

Als KNHS-lid moet je zo voor 2 dagen toegang met 1 kaart met KNHS korting totaal € 18,50 + € 30,50 = € 49,00 betalen, terwijl je met de 20% korting regeling voor een 3 dagen passe-partout-kaart slechts € 46, 80 betaald, maar die kaart mag je niet bestellen met je KNHS-lidmaatschap!
En als je alle 3 de dagen wilt gaan is een volle prijs passe-partout-kaart van € 58,50 nog goedkoper dan een set kaarten waarvan 1 met KNHS korting totaal € 18,50 + 2 x € 30,50 = € 79,50, tegen zoals al aangegeven de € 46,80 voor een 20% regeling passe-partout-kaart, maar die kaart mag je niet dus bestellen met je KNHS-lidmaatschap!

Daarbij staat nergens op de betreffende websites van Horse Event vermeld staat dat de KNHS korting van 40% uitsluitend van toepassing is op dagkaarten en voor maximaal 1 kaart per lidmaatschap. Ook zijn er nergens voorwaarden voor het bestellen van kaarten aangegeven of toegevoegd in de vorm van een bijlage waarin deze voorwaarden vermeld staan. Bovenaan de specifieke website voor het bestellen van de kaarten met KNHS korting staat zelf letterlijk “Bestel hier je tickets (meervoud) voor Horse Event 2016 met 40 % korting voor KNHS leden.” Daarmee is de KNHS/Organisatie van Horse Event wettelijk verplicht alle betreffende producten voor de aangegeven prijs te leveren! Dit is dus ook de passe-partout kaarten tegen 40% korting. Er staat namelijk nergens dat deze uitgezonderd zijn of de kortingsregeling uitsluitend een specifiek product, in dit geval dagkaarten, betreft. Plat gezegd is volgens de wet de KNHS/Organisatie van Horse Event hiermee in overtreding!

Maar afgezien van het wettelijke feit komt het er nu dus op neer dat als je als KNHS-lid meerdere dagen naar Horse Event wil gaan je het goedkoopst uit bent is als je helemaal geen korting krijgt en de volle mep betaald voor een gewone volle prijs passe-partout-kaart van € 58,50. Voor de duidelijkheid, dat is zowat 60 euro, voor 1 persoon toegang, en dan ben je alleen nog maar naar binnen en heb je je auto nog niet terug in eigendom, want dat kost je ook nog eens € 7 per dag! Ter vergelijking, de volle prijs toegang voor de Efteling kost € 35 per dag!

Ik heb alle uitgaves van Paard en Sport dit jaar, bokt.nl en Mijn-KNHS doorzocht maar nergens een code voor korting kunnen ontdekken. Het is mij daarmee volkomen onduidelijk waarmee ik dan wel korting krijg anders dan met een Bit of een Paardenkrant abonnement.
Zowel de KNHS als de organisatie van Horse Event, t.w. Academie Bartels heb ik gebeld met de vraag hoe ik een passe-partout-kaart kan bestellen als KNHS-lid, de eerste verwijst naar de 2e door, en Academie Bartels geeft kort en botweg als antwoord, het is nou eenmaal zo besloten, we kunnen en gaan er niets aan of mee doen, 1 kaart voor 1 dag tegen 40% en verder geen korting, volle mep betalen, jammer dan!

Ik ging tot nu toe altijd alle 3 de dagen naar Horse Event. Tot nu toe! Blijkbaar wil de KNHS absoluut dat je niet meer dan 1 dag komt! Ik denk dat ik eens helemaal niet ga dit jaar! En aangezien ditzelfde vorige jaar ook al zo ongeveer het geval was, kon ik het wel eens helemaal van de lijst afhalen zo voortaan! Hoef ik ook niet meer steeds weer een half uur klem te staan en voor mijn schenen geschopt te worden in die flessenhals met haakse bocht en oversteek-afsluiting tussen de 2 gedeeltes van het terrein!

Het telefoonnummer van de KNHS: 0577408200
Het telefoonnummer van Horse Event: 0135091666
Het telefoonnummer van de ticketservice: 0702400174

JoycexEnya

Re: KNHS korting Tickets Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 10:45

Ik heb vorig jaar wel een passe partout gekocht geloof ik met die korting. Of 3 losse kaarten. Dit jaar ga ik niet vind het te duur en heb alles wel een beetje gezien. Ik ga volgend jaar naar equitana ipv horse event

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 14:30

Ik heb even gekeken, inderdaad geen optie passepartout met KNHS korting, maar als ik de bokt-code van vorig jaar intik maar dan 16 in plaats van 15, dan doet ie het gewoon en kun je dus wel 20% korting op die passsepartouts krijgen, die komen dan op 46,80 , omgerekend per dag 15,60 euro.

Gewoon even praktische oplossing hoor, want ik snap je punt. Er staat inderdaad nergens dat de KNHS korting alleen geldig is op 1 dagkaart.

_helga_

Re: KNHS korting Tickets Horse Event 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 09:56

Dus je kunt maar 1 kaartje kopen met 40 procent korting? Hmm moet er 2 hebben :')