Wellicht zullen de mensen die mij kennen wel iets anders verwacht hebben dan waar ik nu mee ga afkomen, maargoed.

Ik wil graag dit topic openen omdat het voor mij (en mijn ouders) opnieuw een heel avontuur zal worden, misschien wel groter dan dat ik al heb gehad met Jalindra, Grimaldo of Julie. Het is leuk om te zien dat er mensen je zullen volgen, reacties posten. Ook voor mij is het gewoon fijn, wie weet kan ik hier na 2 jaar terugkijken en zeggen ‘Waar ben ik aan begonnen…’ hihi
.Allemaal, aanschouw mijn nieuwe projectje en hopelijk mijn toekomstige diamantje.
Naam: N-Twenty Prova
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 3 jaartjes jong (01-06-2013)
Stamboek (afstamming): BWP (Billy Congo x Mr Blue)

Twenty stond tot 2 weken geleden in een kudde waar ze al 3 jaar in stond, had amper een mens gezien en kende dus gewoon nog niks. 2 weken geleden is ze een keertje in de stal gezet, tussen 2 touwen etc. Het ‘wilde mustang’ effect is dus al iets minder, maar toch zullen we nog een héle lange weg te gaan hebben samen!
Willen jullie ons avontuur mee volgen?
Klik hier om naar onze blog te gaan!
! Ik heb ook net een project gekocht, ga daar eerdaags een volg topic over aanmaken. Misschien kunnen we elkaar nog helpen
?