Quickstep op de Teut!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Quickstep op de Teut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:41

Vandaag ben ik voor de 2de keer met mijn jonge gup op wandel geweest. Deze keer hebben we een 10-tal km afgelegd en wat ben ik fier op mijn jonkie! Hij gaf geen krimp op al het gerij op de autosnelweg en kwam heel de weg braafjes mee. De heide staat jammer genoeg nog niet in bloei, maar dat maakt de Teut niet minder mooi.

Het prachtige landschap <3

Afbeelding

Afbeelding

Quickstep lust geen wortelen en ook geen snoepjes, dus mag hij grazen als we samen iets nieuws ondernomen hebben. /3

Afbeelding

Soms moet je even rusten onderweg, Quickstep vond gelukkig een zitbank voor me. +:)+

Afbeelding

Afbeelding

Hij was trouwens ook nog eens zo lief om op zoek te gaan naar drinken in mijn rugzak. (Flesje op de grond is overigs niet van mij, snap dat soort mensen niet) :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Steentjes moeten natuurlijk onderzocht worden B-)

Afbeelding

Baas, is dit eetbaar? Y)(^)

Afbeelding

Nope, blijkbaar niet _O-

Afbeelding

Kom baas, we zijn weg! :evaw:

Afbeelding

Afbeelding

We hebben in ieder geval lol gehad samen :j

Afbeelding

Anoniem

Re: Quickstep op de Teut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:49

Wat een mooie omgeving en wat een braaf paard! :D

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 20:53

Wat leuk! De Teut is inderdaad prachtig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:07

Jaha, de Teut is super. Ik woon er 500 meter af, helaas staat Quickstep aan de andere kant van Zonhoven, dus kan ik niet zo vaak met hem op wandel. Hij is nog maar 1 van april en dan vind ik het te vroeg om meerals 1 keer per week of 14 dagen met hem op pad te gaan. Dit was onze 2de tocht en hij is echt mega braaf. Een drama queen is hij zeker niet, iets wat hij eng vindt, geeft meestal geen wegloop gedrag. Staat hem iets niet aan, dan blijft hij gewoon staan en observeert wat er aan de hand is. En dan stapt hij gewoon door.
De eerste keer waren fietsers enorm eng voor hem, vandaag reageerde hij alleen op een fietser die hij te laat opmerkte, baasje blij dus. Mijn ander paard en shet kunnen hun hoofd echt niet zo koel houden, die trekken eerst je arm bijna uit de kom en gaan dan pas denken.
Ik ben dus echt enorm blij met deze jonge man en hoop dat hij zo rustig en koel in het hoofd blijft.