Ruiters manege Buitenwijck?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Irisjeeh1999

Ruiters manege Buitenwijck?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 17:19

Hee allemaal,

na de zomervakantie mag ik van mijn ouders weer beginnen met paardrijden en de bedoeling was eerst dat ik naar stal Nieuw-Moscou zou gaan, maar mijn moeder zei vandaag dat ze liever heeft dat ik naar de Buitenwijck ga. Dat is dichterbij mijn huis en dus makkelijker te fietsen. Maar goed, nu vroeg ik mij dus af: Wie hier op Bokt rijd bij Buitenwijck of gaat daar rijden? Het lijkt me leuk al wat contacten te hebben, vooral omdat ik waarschijnlijk in een andere groep kom dan een vriendin van me..

Groetjes! :wave:

Ohana_91

Re: Ruiters manege Buitenwijck?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 17:25

Ja hoor, hier al 18 jaar ruiter bij manege de Buitenwijck.
Na de bouwvakvakantie zal ik een pauze nemen van een paar maanden, aangezien ik zwanger ben.
Maar ik rij er altijd met veel plezier!
Mag ik vragen wie je vriendin is? Mag natuurlijk ook in een pb als je liever haar naam niet openbaar wilt hebben ;)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 16:07

Ik rij zelf niet (meer) bij manege De Buitenwijck.
Maar ik heb het nooit een leuke manege gevonden. Het waren altijd een bepaald soort mensen die daar kwamen en dat waren niet mijn types. Verder waren de lessen echt niks, ik heb daar niks geleerd.
Maar dat ligt natuurlijk totaal aan jezelf.
Ik heb daarna nog een tijd bij manege Vogelzang in Kerkenveld gereden. Daar vond ik het een stuk gezelliger! Ook waren de lessen daar van een veel hoger niveau dan bij De Buitenwijck.
Ik zou je Vogelzang aanraden, het is wel iets verder weg maar als je goede lessen wil is het het zeker waard!