Hierbij een paar korte filmpjes van de les, is het perfect? Nee bij lange na niet.. ze moet nog veel losser en soepeler worden. Aanleuning moet beter/stiller.
Maar ik ben wel blij met hoe het tot nu toe gaat!
Een tijd geleden mocht ik er niet aan komen met hand of been. Telkens maar onder me vandaan vluchten en rillerig reageren op iedere hulp. Afwenden om een stukje te wijken was hoofd omhoog en over de schouder weg rennen.
Jeroen was tevreden over het wijken dus we gingen spelen met wat schouderbinnenwaarts.
Afgelopen donderdag liep ze lekkerder in onze les bij Wendy Plomp. Beter ruggebruik en na een tijdje in de les voelde ze lekker zwierig en soepel. Op eigen terrein gaat het steeds beter! (Terwijl ze voorheen de baan niet door wou)
De filmpjes hierboven zijn van op vreemd terrein in een vreemde baan. Ze heeft zich keurig gedragen
veel succes samen!
weet niet wat je precies met opsluiten bedoeld maar ik doe meestal alsof ik wil gaan stappen (doorzitten ademhaling laag, beetje sluiten in de handen) op het moment dat ze terug komt dan van binnenbeen naar buitenteugel toe duwen en dit herhalen zo nodig.