Leuke manege, verzorgpony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosje2003

Leuke manege, verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 16:14

Hoi,
Ik vind het wel leuk om wat vaker in de week te gaan rijden of een verzorgpony in de omgeving Culemborg te vinden?
Weten jullie wat?

Esmee_RS

Re: Leuke manege, verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:18

Als je een verzorgpony zoekt kan je kijken op bijvoorbeeld marktplaats en de boktmarkt. Daar kan je ook zelf een advertentie op zetten :)

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 16:20

Esmee_98 schreef:
Als je een verzorgpony zoekt kan je kijken op bijvoorbeeld marktplaats en de boktmarkt. Daar kan je ook zelf een advertentie op zetten :)

Ik heb al een verzorgpony maar die staat heel ver weg half uur met de auto. Dus ik zoek nu iets alleen in deze stad *\o/*

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:22

roosje2003 schreef:
Esmee_98 schreef:

Ik heb al een verzorgpony maar die staat heel ver weg half uur met de auto. Dus ik zoek nu iets alleen in deze stad *\o/*

Dan kan je alsnog op de boktmarkt en marktplaats kijken :+ Als je een verzorpony dichter bij huis wilt tenminste

Manege's in die buurt zou ik niet weten, maar misschien gewoon eens bij wat manege's in de buurt langsgaan? Kan je kijken hoe de sfeer je bevalt, en eventueel een proeflesje doen. Heb je geen vriendinnen die paardrijden? Anders kan je eens bij hun op de manege langsgaan

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 16:26

Esmee_98 schreef:

Ik heb al een verzorgpony maar die staat heel ver weg half uur met de auto. Dus ik zoek nu iets alleen in deze stad *\o/*[/quote]
Dan kan je alsnog op de boktmarkt en marktplaats kijken :+ Als je een verzorpony dichter bij huis wilt tenminste

Manege's in die buurt zou ik niet weten, maar misschien gewoon eens bij wat manege's in de buurt langsgaan? Kan je kijken hoe de sfeer je bevalt, en eventueel een proeflesje doen. Heb je geen vriendinnen die paardrijden? Anders kan je eens bij hun op de manege langsgaan[/quote]
Sorry dit is voor mijn zusje (10) ze mocht dit op mijn acc zetten alleen ze ging ook nog een gesprek voeren :Y)

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 16:29

roosje2003 schreef:

Dan dus in de advertentie zetten dat je in je woonplaats een verzorgpony zoekt (of net iets daarbuiten, zodat je het gemakkelijk kan fietsen).

Briefje bij de manege/ruitersportwinkel/supermarkt ophangen is misschien ook een manier om dichtbij een verzorgpony te vinden.

Je kunt ook een keer op de fiets stappen en eens gaan kijken hoeveel stallen, huizen of weilanden met paarden je tegen komt. En dan aanbellen/langsgaan en vragen of ze misschien nog hulp nodig hebben met het verzorgen. :)
Bij weilanden waar de eigenaar niet naast woont kan je een briefje ophangen met diezelfde vraag je naam en een telefoonnummer (van je ouders als je minderjarig bent. Tip: doe het briefje in een plastic hoesje om het te beschermen tegen regen).

Ga echter nooit op eigen houtje een weiland met paarden in; daar houden eigenaars niet van.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-16 16:35

mairead schreef:
roosje2003 schreef:

Dan dus in de advertentie zetten dat je in je woonplaats een verzorgpony zoekt (of net iets daarbuiten, zodat je het gemakkelijk kan fietsen).

Briefje bij de manege/ruitersportwinkel/supermarkt ophangen is misschien ook een manier om dichtbij een verzorgpony te vinden.

Je kunt ook een keer op de fiets stappen en eens gaan kijken hoeveel stallen, huizen of weilanden met paarden je tegen komt. En dan aanbellen/langsgaan en vragen of ze misschien nog hulp nodig hebben met het verzorgen. :)
Bij weilanden waar de eigenaar niet naast woont kan je een briefje ophangen met diezelfde vraag je naam en een telefoonnummer (van je ouders als je minderjarig bent. Tip: doe het briefje in een plastic hoesje om het te beschermen tegen regen).

Ga echter nooit op eigen houtje een weiland met paarden in; daar houden eigenaars niet van.

Bedankt voor de tips helaas zijn hier bijna geen pony's voor mijn zusje :')

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-16 02:41

Hoi! Ik zie je topic nu :))

Ik rijd op manege ravenswaaij wat heel makkelijk te doen is vanuit culemborg.

Ook wil ik binnen nu en 2 maanden mijn pony dichter bij huis zetten (liefst in culemborg) mocht dit lukken, mag je hem wel verzorgen van mij :)) het is wel een shet en pas 1 jaar dus rijden en longeren enz. Zit er nog niet in. Maar hij is braaf en je kunt er mee wandelen enzo :)