Hey,
Ik ben niet helemaal tevreden over mijn nieuwe manege (Capelse) omdat de les voor mij net iets te druk is, heb nog niet geïnformeerd over een mogelijkheid voor een andere les omdat ik mijn schooltijden nog niet weet voor volgend jaar. Ik ben dus dan pas van plan om als ik van manege ga veranderen het pas na de zomer te doen zodat ik eventueel kan zoeken naar een rustigere les op dezelfde manege.
Ik zoek dus een manege met gemiddeld per les echt maximaal (niet meer, heel graag minder) 10 personen. De les mag omgerekend, met een eventueel abonnement of lessenkaart 15 euro per les zijn en niet meer.
Verder zou ik gewoon graag hebben dat er netjes met de paarden omgegaan wordt, liefst ook dat ze buiten komen maar dat is in Rotterdam niet altijd even makkelijk te realiseren.
Ik wil maximaal 45 minuten fietsen, exacte woonplaats zeg ik niet maar ik woon in de buurt van metrostations Oosterflank en Prinsenlaan. Ik zoek geen ervaringen met Manege Prinsemolen en de Capelse Manege.
Capelse Manege vind ik echt top, enige minpuntje is dus dat er in mijn les veel mensen zitten maar nu zijn de lessen anders en weet ik mijn schooltijden niet, ik zal dus nog informeren als ik mijn schooltijden weet of er rustigere lessen zijn.
Prinsemolen heb ik jaren gezeten en het is er enorm gezellig maar die paardjes hebben het nou niet bepaald top, daarom ben ik er weggegaan.
Alvast bedankt voor de hulp!