Helpp Paard huren kan dat nog ergens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosje2003

Helpp Paard huren kan dat nog ergens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 08:58

Hey,
Ik stel veel te veel vragen op bokt haha :o ! Ik zou graag met mijn vriendin een paard huren in de buurt van Burg Haamstede! Zonder begleiding dus. :j Weten jullie nog een goed adresje met leuke goed verzorgde paarden?
Wil je dan een linkje plaatsen? :o
Alvast bedankt *\o/*

genja

Re: Helpp Paard huren kan dat nog ergens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:16

Je bent 13 staat in je profiel? en jullie willen het paard huren om buiten te rijden of gewoon op de manege zelf?
Over het algemeen geven manege houders geen paarden mee naar buiten aan minderjarige zonder begeleiding en gelukkig maar.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:20

Zonder begeleiding kun je hier bij mijn weten geen paard huren voor een buitenrit. In de bak rijden voor een uurtje vrijrijden kan wel bij manege grol en misschien bij het paardenhotel in Burgh

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:22

Bij Ponyhof heb ik met vriendinnen wel eens pony's gehuurd om zonder begeleiding naar buiten te gaan. We waren wel iets ouder toen.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:25

Maar wat is het probleem dan met begeleiding? Normaal doen die ook gewoon hun uiterste best om jullie een fijne rit te laten ervaren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 09:52

Begeleiding kent de omgeving, weet vaak de mooiste plekjes en kent de paarden. Ik persoonlijk zou juist liever iemand mee hebben.