Na een tip op Facebook heb ik gewoon geboekt en deze week was het zover. Samen een weekje naar de Veluwe.
Ik bedoel, het uitzicht dat we normaal hebben is ook mooi hoor....

.... maar dat haalt het hier echt niet bij

Dag 1 hebben we 's avonds een klein ommetje gemaakt. Iets verkeerd gereden, maar dat mocht de pret niet drukken

Dag 2 hebben we een iets langer rondje gereden

Helaas veel zand/gruis paden of asfalt, waardoor we niet echt een lekker tempo konden rijden en het lang duurde. Het laatste stuk nog verkeerd gereden, wat ook weer 5km extra opleverde.
Maar ondanks dat wel een heerlijke rit gehad.

Dag 3 hadden we vrij. Konden wij allebei onze spieren even rust gunnen. Het was ook erg warm, dus geen ramp.
Dag 4 is vandaag. Vanochtend vroeg hebben we een ommetje gemaakt. De andere kant op dan dag 1 en nu wel in 1x goed

Prachtig zo 's ochtends vroeg!

Ik rij alleen met hem buiten en dat gaat super. Ik maak gebruik van de knooppuntenkaart van paardenroute.nl en heb Endomondo altijd aan staan. Dus verdwalen zit er niet in. Als je verkeerd rijdt, kun je (als je een beetje kaartleesskills bezit) zo de juiste weg weer vinden. Heerlijk!

En na de ritten mag hij terug op de wei. We logeren bij de Silverdas. Absoluut een aanrader!
Ik had voor paardlief een vliegendeken meegenomen. Een maatje groter, zodat ik 'm ook met rijden kon gebruiken. Maar daar heb ik last minute toch een zebradeken voor gekocht. Deze kon hij mooi in de wei op. Dacht ik. Gister ging goed, ondanks dat ik de dekensingel vergeten was.
Vandaag dacht hij er heel anders over

Dus kon ik nog op zoek naar een ruitersport zaak voor een nieuwe. Dus staat meneer nu met een mooie nieuwe blauwe. Met buiksingels, bilkoorden en koord onder de staart. Denk dat deze wel blijft zitten