Ik ben de laatste jaren steeds minder actief op Bokt maar, nadat ik vanmorgen de foto's binnen kreeg van de shoot van gisteren wil ik die toch graag met jullie delen! Alle foto's zijn gemaakt door mijn goede vriendin Karen van http://www.kvfoto.nl/
Op de foto's staat Ondine, een zuivere Camargue merrie van 14, geboren in Frankrijk en via een omweg door Friesland sinds december 2015 bij mij in Drenthe.
Afgelopen maandag is ze dragend gescand dus rond 30 april 2017 verwacht ze haar veulen van de modelhengst Hermansen.
Op dit moment houden we ons veel bezig met wandelen, grondwerk, clickertraining en vrijheidsdressuur. Ze is met haar 1,42 m prima geschikt voor mijn 1,74 m echter wil ik graag nog een kilo of 15 kwijt voordat ik erop stap!
Onze band is in de ruim 7 maanden dat ze bij mij is enorm snel gegroeid, Ondine is een échte merrie; persoonlijk hou ik daar wel van en als het even lastig wordt dan communiceren we in het Frans...dat werkt aanzienlijk beter dan Nederlands
Kijk mee en geniet van mijn (uitsluitend voor de foto zo spierwit) witte prinses!
Een berichtje achterlaten vinden we leuk!