Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

". Ruin is pas bijna 5 en heeft nog geen grotere wedstrijden gesprongen alleen locale. Steeds vaker. En dat steeds met haar. Hij vliegt. De ruiter heeft ruim 15 jaar rijervaring en alles met paarden, maar GEEN dingen, ervaring rond koop en verkoop. Ik heb contact gehad met de verkoper/ stoeterij en lijkt allemaal weg OK. Vroeg me gewoon al waarom met al die nummers er NIETS op internet te vinden was. had ik nooit verwacht. Misschien een onafhankelijke kenner vinden met tot een evt aankoop. SjaakLima schreef:Iedereen alvast bedankt voor de inbreng. ik lees het zo wat nauwkeuriger. indien wordt het paar op die manege vanaf dag 1 full time door haar, gereden, verzorgd etc. Leert springen en dressuur met " mijn amazone". Ruin is pas bijna 5 en heeft nog geen grotere wedstrijden gesprongen alleen locale. Steeds vaker. En dat steeds met haar. Hij vliegt. De ruiter heeft ruim 15 jaar rijervaring en alles met paarden, maar GEEN dingen, ervaring rond koop en verkoop. Ik heb contact gehad met de verkoper/ stoeterij en lijkt allemaal weg OK. Vroeg me gewoon al waarom met al die nummers er NIETS op internet te vinden was. had ik nooit verwacht. Misschien een onafhankelijke kenner vinden met tot een evt aankoop.
)