...
Dit is het eerste ITP topic dat ik open van mijn merrie, ik zal haar dus even voorstellen;
Ebabelou (Toulon x Vancouver x Calvados)
KWPN merrie
7 jaar
Springgefokt maar wegens blessure van mij en blessure van haar rijden we dressuur
Ik kan natuurlijk uren doorpraten over haar, maar kort samengevat; het is me er één...
We hebben een tijdje geleden een fotoshoot gehad, ik ben erg blij met de foto's en wou deze daarom graag met jullie delen
! Alle eer gaat naar Lonneke Prins (Niobe op bokt), die haar perfect heeft vastgelegd, precies zoals ze is! 

I believe I can fly...

Lichtelijke paniek bij het zien van deze foto
, denk om je pees! Maar ik vind hem wel ontzettend grappig, vooral met die oogjes bijna dicht! 

Het welbekende; 'Bitch please...' gezicht

Maar ze kan ook normaal doen hoor

Hamsteren.. Één van haar kwaliteiten

Haar lieve hoofdje

Samen met mij en mijn vriend!

Een onderonsje (lees; dikke kus op haar smoeltje)

En nu beslissen welke foto('s) er aan de muur komen, het liefst allemaal natuurlijk
.. Welke zouden jullie kiezen? 
!
. Ze is gelukkig weer goed opgeknapt!!
!! Hij is nog niet af, maar ze zijn al een heel eind op weg! 
. Haar voorpluk heb ik losgelaten omdat ze er heel anders uitziet met een gevlochten voorpluk, dit is onze eerste shoot dus wou haar graag op de foto's met dit hoofdje. Ik moet wel zeggen dat voor de foto's in de wei en onder het zadel de voorpluk inderdaad netter was geweest als het gevlochten was (of alles los). Ik vind haar voorpluk zo schattig, vandaar dat ik hem toch los heb gelaten
. Volgende keer vlecht ik alles, of laat ik alles los!
!
!
!