Na wat ongeluk te hebben met mijn vorige paarden heb ik nu eindelijk mijn droompaard gevonden!
Dit is Vigo de Peronne, een 7 jarige P.R.E. ruin van ongeveer 163. Hij stond op de stal waar ik op pension heb gestaan en stage heb gelopen, dus het was super ideaal dat ik hem zo vaak als ik wilde kon rijden en uitproberen. De meiden daar zeiden meteen al, dit is echt een paard voor jou! En gelijk hebben ze
Ik ben helemaal gelukkig en geniet met volle teugen van Vi. We hebben er al 2 bosritten op zitten, zo heerlijk!
Geweldige foto's zijn het niet maar ik wilde hem graag even voorstellen hier op Bokt.
Onze 1e keer rijden!

Onze 1e bosrit!

Ik heb hem bitloos opgepakt omdat mijn gevoel zei dat hij dit wel fijn zou vinden. Ik vond hem met bit namelijk erg onrustig en zoekerig. De tandarts is geweest en dat ziet er weer keurig uit. Nog steeds is hij onrustig met bit, en gaat het bitloos echt geweldig!
Hier nog met bit

En bitloos!

Gister hebben we een geweldige bosrit van 2 uur gemaakt!

Hij moet nog een heleboel spieren krijgen, maar dat gaat helemaal goed komen!
Vandaag kreeg ik een foto dat hij lekker siësta aan het houden was in het zonnetje

Dan toch nog even stiekem een foto van mijn andere knappe Spaanse vriend. Enzo is een 2 jarige Andalusier hengst. Nog een jaartje en dan kunnen mijn knapperds lekker samen staan.