Sinds ik 19 mei mijn bekken en staartbeen heb gebroken op meerdere plekken en dit jaar waarschijnlijk heel weinig kan rijden heb ik besloten dat Sylke haar mag rijden zovaak ze wil. Vroeger verzorgde ze haar pittige moeder Cisco. Die is inmiddels met pensioen (21 jaar)
Sylke rijdt wekelijks bij manege de ponyhof en ze is zeker geen prof. Ze doet samen met Lady haar best om gewoon lekker en ontspannen te rijden. Pony is wel eens schrikkerig en wat sensibel.
Info over Lady. Ze is Z1 met geloof ik 7 winstpunten en ze is L springen op concours maar Z in training. Verder kent Lady crosscountry ,mennen en endurance. Ze is nu 9 jaar en is nu drachtig van Heitraks Marvin.(volgtopic in inderschrift) Voor de oplettende internetter stond ze paar maanden te koop maar door mijn breuken merk ik toch echt wat ze voor mij betekend en heb ik haar uit de verkoop gehaald.
Sylke rijdt bij de manege en was vroeger heeel veel bij mij.
Verbeterpuntjes waar ze al aan werkt
*naar voren kijken
*handen niet op schoot plaatsen
* schouders naar achteren
* vooral geen zoutzak zijn
Hier de fotos!
1.lekker instappen

2. Schouderbinnenwaarts

3. Drafje

4. Schouderbinnenwaarts

5. Galopje

6.

7. Vind dit een erg gave foto!

8.

9. Pasje wijken

10. Pasje verruimen

11. Lekker halsstrekken

12. Nog een leuke foto van Lady met haar vader en mij

Wees asjeblieft beetje lief voor Sylke , zoals ik zei , ze is geen prof en rijdt op een manege. Ze heeft priveles dus ze krijgt goede begeleiding!
Tips geven mag zeker! Ze leest mee
Groetjes!
Vorige topic
[RIJ-ITP] Sylke lekker aan het rijden met Lady!