Aangezien ik zo gek ben op mijn paard dacht ik een volg-topic te openen

Sommigen zullen hem al wel kennen!
Het topic gaat over :
-Friese hengst Siebert
-Beart 411 x Adel 357
-Nu 3 jaar oud sinds mei
-Nu 1m60 groot
Siebert heb ik van een kleine fokker in Torhout (BE) gekocht nadat ik op zoek was gegaan naar een opvolger voor mijn inmiddels 25-jarige Draver.
Ben toen 3x gaan kijken en de derde keer kwam hij mee naar huis.
Siebert is sinds hij 6 maanden oud is bij mij thuis gekomen en staat sindsdien 7/7 buiten samen met mijn ruinen. Met de ene kan hij spelen , de andere is als een strenge (doch lieve) vader dus hij is heel netjes opgevoed.
Sinds 2 weken is Siebert onder het zadel.
Het is zo een braaf en betrouwbaar dier dat ik gewoon kon gaan zitten en weg stappen.
Ik heb speciaal voor Siebert en mezelf een tijdje 2 jobs gewerkt zodat ik een splinternieuwe WoW-zadel kon laten aanmeten, zodat ik deze ook altijd overal kan laten aanpassen wanneer Siebert verandert van bouw.
Vanaf nu ga ik er 2x per week op , telkens 20 minuten. Wat halthouden, stappen en draven aan een los teugeltje.
Ik zal zoveel mogelijk foto's posten en verhaaltjes vertellen hier

Siebert is namelijk ook een zeer komiek paard waar ik elke dag wel om kan lachen

Er zullen in dit topic dus niet enkel rij-foto's komen maar ook hele alledaagse dingen , aangezien hij toch dag en nacht buiten staat.
Mijn plan met Siebert is om later dressuurwedstrijden te rijden en samen vaak het bos in te gaan.
Ook staat er op de agenda om in augustus 2017 naar de keuring te gaan, om eens te kijken of hij een Sterhengst kan worden.
Hopelijk krijgt mijn ventje hier wat volgers !
Hier alvast de meest recente foto's van hem