Dag van het Gelders Paard 23 juli Ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Dag van het Gelders Paard 23 juli Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 08:30

Wie komen er nog meer naar de DvhGP dit jaar? Het is nu voor het eerst op het centrum van het KWPN in Ermelo. Er komen veulens, 3jarige en oudere merries en ook goedgekeurde Gelderse hengsten, waaronder onze Floris BS.

Ben benieuwd :)

annelieke92

Re: Dag van het Gelders Paard 23 juli Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 14:37

Ja ik ben van de partij met mijn 19 jarige gelderse merrie om te laten keuren. Maken er met de hele familie een leuke dag van zonder al te hoge verwachtingen.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 14:59

Stipje, ik weet het nog niet..vind het wel interessant.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-16 15:51

annelieke92 schreef:
Ja ik ben van de partij met mijn 19 jarige gelderse merrie om te laten keuren. Maken er met de hele familie een leuke dag van zonder al te hoge verwachtingen.

Wat leuk! Zo aan de afstamming te zien zou ze toch wel een echt Gelderse opdruk moeten hebben. Spannend! :D

Elisa: het is ieder jaar weer heel leuk! Wel beetje ons kent ons, maar ook heel gemoedelijke sfeer meestal.

Floris stel ik voor onder het zadel. Hier nog een foto van afgelopen woensdag :)

Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 16:03

Wat leuk! Ik ben er die dag ook, maar dan met mijn pony, want de New Forest heeft dan ook keuring op 't KNHS :Y) Maar dan ga ik ook eens een kijkje nemen bij de paarden! :j

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 17:03

Hij is knap! ik ben er een aantal jaar geleden weleens geweest..kan erg genieten van de kracht en gang van de geldersen.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 07:40

SophievdV schreef:
annelieke92 schreef:

Wat leuk! Zo aan de afstamming te zien zou ze toch wel een echt Gelderse opdruk moeten hebben. Spannend! :D

Elisa: het is ieder jaar weer heel leuk! Wel beetje ons kent ons, maar ook heel gemoedelijke sfeer meestal.

Floris stel ik voor onder het zadel. Hier nog een foto van afgelopen woensdag :)

[ [url=m/QYye45.png]Afbeelding[/url] ]

Ik denk van wel, maar ben wel een leek op het gebied van keuringen. Het wordt mn aller eerste.

Floris is echt een knap dier. Ziet er goed uit!

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 07:52

Ja ik kom ook! Heb er zin in! Er komen veel veulens hoorde ik, ben heel benieuwd!

Leuk Annelieke! Mooie merrie.
Ga je er ook nog mee fokken?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 08:42

GJ9 schreef:
Ja ik kom ook! Heb er zin in! Er komen veel veulens hoorde ik, ben heel benieuwd!

Leuk Annelieke! Mooie merrie.
Ga je er ook nog mee fokken?

Dank je wel! Dat is nog iets waar ik over twijfel. Momenteel ben ik sinds een half jaar weer bezig met wedstrijden en dat gaat best lekker. En we hebben er beide ook lol in. Maar als ik een veulen wil moet ik haar denk ik volgend jaar laten dekken ivm haar leeftijd.
Ze heeft (voor mij) echt een geweldig karakter en zou er wel graag een nakomeling van willen hebben.

GJ9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 09:21

Ja dan zou ik geen jaren meer wachten. Maar als ze fit en gezond is kan je nog een tijd doorrijden hoor. Tot de kerst ongeveer zie je meestal nog weinig aan de buitenkant.
Het is qua afstamming wel een unieke en interessante merrie! Mooi veelzijdig en vrij bloed.

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 23:26

Fit en gezond is ze nog zeker.
Wie weet laten we haar volgend voorjaar wel dekken, vind het ook lastig welke hengst een goede match zou zijn. Maar eerst maar eens zien wat ze zeggen volgende week zaterdag.

keat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 12:05

Ik ben ook van de partij! Zin in!