Tet heb ik bijna 2 jaar gehad, heb dr naar het M gereden en heel veel lol met dr gehad en ze heeft er ook voor gezorgd dat ik een moeilijke periode door ben gekomen zonder al te veel kleerscheuren. Toch komt dan ineens de tijd dat je toch een keer gaat nadenken wat er nog meer in het leven is. Ander huis, leuke dingen doen met mn vriend, vakantie zonder zorgen, keer gewoon kleren kopen zonder te moeten denken kan het wel.
Na een lange periode van te koop zetten weer uit de verkoop halen en tegenslagen is ze afgelopen weekend toch naar dr nieuwe baas gegaan. Helaas niet op de manier zoals ik gehoopt had. Ze liep in de sport, was Z klaar en enorm fit, toch werd ze ineens afgekeurd op een buigproef en dat terwijl ik dr al röntgen had laten keuren. Artrose in de knie, inspuiten rust en dan weer oppakken. Toch zat het me niet lekker en heb ik het verder laten onderzoeken bij mijn eigen dierenarts. Wat bleek ook atrose in dr SI. Omdat ik het niet goed meer trok en te weinig tijd had om dr weer goed op te pakken en het beste te bieden heb ik haar te koop aangeboden als fokmerrie. Gelukkig belde een kennis die haar graag nog een kans wil geven en de tijd en de kennis heeft om het goed te doen. Hoe moeilijk het ook is, ik ben blij dat ze daar terecht kan en er nog een fijn bestaan is voor dr.
Om het af te sluiten heeft mijn zwager (die niks met paarden heeft) foto's gemaakt, ondanks dat hij het erg lastig vond met zo'n bewegend beest zijn er toch hele mooie foto's uit gekomen en heb ik een heel mooi aandenken.

(zwager was wel even aan het twijfelen of ie kon blijven zitten bij het maken van deze foto
)

T is wel heel zuur maar soms is het niet anders.
) gedacht.