Arie (zwarte Shetlander 39 jaar) de eerste keer dat ik hem ging verzorgen. Katinka (bruin bonte shet 21 jaar) verzorgde ik toen al 3 maanden ofzo. (Eerdere foto kon ik niet vinden).

Arie haat het als er niks met hem gedaan word. Dus met Arie doe ik: longeren, Freestyle, binenkort lange lijnen en werken aan de hand (aangepast op leeftijd en zijn conditie). En natuurlijk wandelen.
Katinka is liever lui dan moe. Maar ook haar longeer ik sinds 3 weken. En dat gaat super goed (had ik nooit verwacht met haar karakter).
Dit schooljaar niet altijd even leuk op school gehad. Maar van de eigenaar van de shetten mocht ik elke dag komen. Dus toen elke dag gegaan als huiswerk het toe liet. En op stal was het altijd leuk en vergat ik het altijd even van school. En lekker koelen met ze kan dan ook. Arie en Katinka maken je altijd blij. Met Arie een paar keer een oefening gedaan in de longeerbak. Waarbij he paard rondjes moet draven. En degene die het paard rondjes laat rennen in het midden van de bak ineens op zijn of haar hurken moet gaan zitten zonder het paard aan te kijken. Arie kwam dan echt zo naar me toe en dan bleef ik zitten (hoord bij de oefening). En dan duwde die echt zo zijn neus tegen mijn hoofd aan. Net of die wou vragen: Hey maatje is er iets? De band die ik met Arie hen is dus echt heel bijzonder. En daar ben ik super blij mee. Hopelijk komt deze band ook nog met Katinka.
Oke genoeg geschreven. Tijd voor de foto's.
Kijk en geniet.
Katinka nu.

Arie nu.

Zo blij met deze foto.

Arie heerlijk in de groep in de laste avond zon.

Arie trucjes aan het leren.

Kus.

Daarna heerlijk rollen.

Ook Freestyle doe ik met arie

Katinka verfen we ook.

Katinka vroeger op de wei.

een berichtje achterlaten zouden wij heel leuk vinden.